Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2019Establishment of a development stimulating environment to promote the correction of the cognitive activity of mentally handicapped childrenΚατέρης, Αθανάσιος Δ.
2000Etude contrastive de l' aoriste grec et des formes verbales par lesquelles il est represente en francaisΑντωνίου, Μαρία
2021Etude de l'appropriation de modèles précurseurs par des enseignants pour une éducation scientifique en grande section d'école maternelle: le cas de la lumière et de l'ombreΑρναντωνάκη, Δανάη Ξ.
2022Étude pluriméthodologique de pratiques d’enseignement-apprentissage développées et expérimentées en école primaire pour le renforcement de l’identité des élèves d’origine migranteΓάτση, Παναγιώτα Α.
2015Evaluating the tendency for entrepreneurship among university graduating studentsΜατσαγγίδης, Χρίστος Μ.
2019An evaluation of the `Philosophy for Children' programme: the impact on cognitive and non-cognitive skillsΒεντίστα, Ουρανία-Μαρία Γ.
2015An examination of PE student teachers’ and PE teachers’ experiences with and beliefs of teaching stylesΣύρμπας, Ιωάννης
2020Examining self-regulated learning through eportfolios in higher education: the case of an eportfolio based self-regulated learning (EPSRL) approach for advancing academic achievementΑλεξίου, Αικατερίνη Ι.
2023Executive functions in high ability preschool children: implementation and evaluation of an EFs educational programme with embedded preliteracy activities in a digital contextΡαχανιώτη, Ελένη Κ.
2003An exploration of how potential early school leavers and teachers in disadvantaged post primary schools perceive their relationshipsΡήγος, Μάρκος Ε.
2023Exploring environmental supportiveness for outdoor play in greek preschoolsΚαλπογιάννη, Δήμητρα Ν.
2019Exploring the development of high school students’ computational problem-solving strategies by utilizing three-dimensional (3D) virtual worldsΠέλλας, Νικόλαος Σ.
2010Exploring the discourse-syntax and the lexicon-syntax interfaces in language pathology: evidence from Broca’s aphasiaΠεριστέρη, Ελένη Δ.
2017Field exercise testing in COPDΑνδριανόπουλος, Βασίλειος Δ.
2016Finding one’s place in life: exploring the relation between upper secondary vocational education and social cohesion in times of economic crisis: the cases of Greece and EnglandΚατσικοπούλου, Ιωάννα Ι.
2012Foreign language anxiety and the use of affective language learning strategies among Greek university students in an ESP/EAP contextΚαρράς, Ιωάννης Δ.
2022La formación inicial docente en igualdad de género en Grecia: percepciones y competencias del alumnado para una práctica profesional sostenible sensible al géneroΚίττα, Ιωάννα Γ.
2024Frameworks and tools for the development and assessment of skills and competences of educators: application in Science, Technology, Engineering, Arts and Mathematics (STEAM) educationΣπυροπούλου, Ναταλία Δ. 
2014Freies sprechen als lehr- und testziel: didaktisierung, testentwicklung und testbeurteilungΚοντομήτρου, Αθανασία Γ.
2015Gender differences in language use and behavior in EFL classroom interaction: primary schools in GreeceΜινασιάν, Στέλλα Μ.