Δημιουργία ενός περιβάλλοντος ενισχυτικού της ανάπτυξης ώστε να προωθηθεί η βελτίωση της γνωστικής δραστηριότητας των νοητικά ανάπηρων παιδιών

Περίληψη

Τα παιδιά ή οι έφηβοι με νοητική αναπηρία αποτελούν μια ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία μαθητών στις συμπεριληπτικές ή στις τάξεις ειδικής αγωγής. Επειδή χαρακτηρίζονται από σημαντικούς περιορισμούς και στη διανοητική τους λειτουργία και στην προσαρμοστική τους συμπεριφορά, έχουν ανάγκη από κατάλληλα μαθησιακά περιβάλλοντα και εκπαιδευτικές στρατηγικές ώστε να μορφωθούν. Ευθύνη των εκπαιδευτικών είναι να δημιουργήσουν τα περιβάλλοντα που θα προωθήσουν τη γνωστική τους ικανότητα και θα διευκολύνουν τη μάθησή τους. Διάφορες έρευνες έχουν δείξει ότι όταν αυτά τα παιδιά τοποθετούνται σε μια τάξη με επαρκή φωτισμό, θερμοκρασία, ποιότητα αέρα και μειωμένο επίπεδο θορύβου, μπορούν να συγκεντρωθούν περισσότερο στο μάθημα. Επιπλέον, ένα ελκυστικό, τακτικό και οργανωμένο περιβάλλον στην τάξη με προσεκτικά τακτοποιημένα καθίσματα μπορεί να διευκολύνει τη μάθησή τους και να επηρεάσει θετικά τη συμπεριφορά τους. Ωστόσο, πολύ πιο σημαντική για την ανάπτυξη και την πρόοδό τους είναι μια θετική και υποστη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Among the disabled children in inclusive or special classes there is a particularly challenging category of students, that of children or adolescents with intellectual disability. They are characterized by significant limitations both in intellectual functioning and in adaptive behavior and consequently they need the appropriate learning environments and instructional strategies in order to be educated. Teachers’ responsibility is to establish those environments which will promote their cognitive activity and facilitate their learning. Research findings suggest that when those children are placed in a classroom with adequate lighting, temperature, air quality, and reduced noise level can be more concentrated on the lesson. Moreover, an attractive, neat and organized classroom environment with carefully arranged seating placement can facilitate their learning and positively affect their behavior. However, much more important for their development and progress is a positive and supportiv ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/50823
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50823
ND
50823
Εναλλακτικός τίτλος
Establishment of a development stimulating environment to promote the correction of the cognitive activity of mentally handicapped children
Συγγραφέας
Κατέρης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Δημοσθένης)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
South-West University Neofit Rilski of Blagoevgrad
Εξεταστική επιτροπή
Terziyska Pelagia
Dionisieva Katya
Todorina Dobrinka
Karadzhova Katerina
Hristova-Nikolova Snezhana
Trosheva-Asenova Anna
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Ειδική εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδιά με νοητική αναπηρία; Περιβάλλον μάθησης; Γνωστική δραστηριότητα; Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, Αντιλήψεις και πρακτικές; Μοντέλο αναπτυξιακού περιβάλλοντος; Πείραμα
Χώρα
Βουλγαρία
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)