Πλαίσια και εργαλεία για την ανάπτυξη και αξιολόγηση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων των εκπαιδευτικών: εφαρμογή στην εκπαίδευση STEAM (Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά)
Περίληψη
H παρούσα διατριβή διερευνά τρόπους υποστήριξης των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την επιτυχημένη εφαρμογή της εκπαίδευσης STEAM , μέσω της δημιουργίας του STEAMComp Edu, του πρώτου πλαισίου ικανοτήτων που έχει σχεδιαστεί ειδικά για εκπαιδευτικούς. Βασισμένο σε ανάλυση και έρευνα υφιστάμενων μοντέλων εκπαιδευτικών ικανοτήτων και των αναγκών και προκλήσεων της εκπαίδευσης STEAM, το πλαίσιο διαμορφώθηκε μέσα από αναλύσεις και έρευνες, υιοθετώντας μια προσέγγιση που βασίζεται στην κοινότητα, εμπλέκοντας ενεργά τους εκπαιδευτικούς στην ανάπτυξη και επικύρωσή του. Οι απόψεις και οι εμπειρίες των εκπαιδευτικών αποτέλεσαν κεντρικό στοιχείο στον καθορισμό των ικανοτήτων που απαιτούνται για την αποτελεσματική διδασκαλία STEAM. Η έρευνα υπερβαίνει την ανάπτυξη του πλαισίου, εξετάζοντας τις πρακτικές εφαρμογές του, όπως ο σχεδιασμός προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης, εκπαιδευτικών πόρων, ενός εργαλείου αυτοαξιολόγησης και επαγγελματικών προφίλ για τ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This thesis explores how to support educators in developing the required skills and competences to successfully teach STEAM education by creating the STEAMComp Edu, the first competence framework specifically designed for educators. Grounded in an analysis of existing educational competence models, teaching requirements, and the unique identified challenges of interdisciplinary STEAM education, the framework was shaped through workshops and surveys, adopting a community-driven approach that actively involved educators in the development and validation of the framework. Educators' perspectives and experiences were central to defining the competences required for effective STEAM teaching. This research goes beyond the development of the framework by exploring its practical applications, including the design of professional development programs, educational resources, a self-assessment tool, and occupation profiles for educators. The framework and its accompanying tools are designed not o ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα
(μέχρι και: 9/2025)
|
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.