Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2014 | Παροχή υπηρεσιών υγείας σε μετανάστες: κοινωνικές αναπαραστάσεις νοσηλευτικού προσωπικού | Χατζημπύρος, Βασίλης Ε. | |
2019 | Πειραματική διερεύνηση της μηχανικής των "αναδυόμενων" σχέσεων: η ανάλυση των σχέσεων μεταβατικότητας ως ένα πρόβλημα μη-διασυνδεδεμένων συναρτήσεων ενίσχυσης | Μουστάκης, Ιωάννης Σ. | |
2013 | Περιβαλλοντικές αναπαραστάσεις στην αρχαία Ελλάδα | Μποτσάκης, Δημήτριος Κ. | |
1922 | Περί ταμιευτικών ή φορολογικών μονοπωλίων ίδια εν Ελλάδι | Ζαϊμης, Φωκίων | |
2019 | Πηγές διαμόρφωσης των πεποιθήσεων αυτοαποτελεσματικότητας εκπαιδευομένων και στελεχών επαγγελματικής συμβουλευτικής | Καλίρης, Ανδρόνικος Χ. | |
2005 | Πηγές και αντιμετώπιση επαγγελματικού - συναισθηματικού φόρτου εκπαιδευτικών: σύνδεση ατομικών και κοινωνικών συνθηκών έντασης | Μούζουρα, Ελένη Ι. | |
2005 | Πλατωνική ανάμνηση και ψυχαναλυτική παλινδρόμηση | Μπούσιου, Χάιδω | |
2015 | Ποιότητα ζωής από πλευράς υγείας και λειτουργική ικανότητα σε μαθητές / τριες ειδικού σχολείου: εφαρμογές στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση | Παπαδοπούλου, Δέσποινα Κ. | |
2010 | Ποιότητα ζωής και ψυχική υγεία ασθενών με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίου | Θεοφίλου, Παρασκευή Α. | |
2022 | Ποιότητα της αδελφικής σχέσης και προσαρμογή τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών και εφήβων σε οικογένειες με και χωρίς παιδί/έφηβο με Διανοητική Αναπτυξιακή Διαταραχή | Μανωλοπούλου, Χρυσή Δ. | |
2014 | Πολυπαραγοντικό μοντέλο αξιολόγησης προσωπικότητας, επαγγελματικής συμπεριφοράς, ηγεσίας, γνωστικής κατάστασης και εργασιακής απόδοσης εργαζομένων πτυχιούχων φυσικής αγωγής | Καπρίνης, Στυλιανός Α. | |
2018 | Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπαντή, Βασιλική Γ. | |
1993 | ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΓΕΘΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΠΙΝΘΗΡΟΓΡΑΦΗΣΗ | Οκκαλίδης, Δημήτριος | |
2017 | Πρασανατολισμός στόχων και δομικοί στόχοι τάξης μαθητών δημοτικού με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες αναγνωστικής κατανόησης: η σχέση τους με γνωστικούς και ψυχοκοινωνικούς παράγοντες | Καμπυλαυκά, Χριστίνα-Βασιλίνα Ι. | |
2022 | Προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών μέσω της Θεραπείας Σχημάτων: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασης | Λάιους, Ροζέτ Ζ. | |
2020 | Προαγωγή υγείας και συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης: σύγκριση μεταξύ εργασιακών ομάδων και στρατηγικές βελτίωσης συμπεριφοράς που σχετίζονται με την υγεία | Σπανός, Κωνσταντίνος Β. | |
2002 | Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθηση | Βούλγαρης, Δημήτριος Γ. | |
2010 | Προβληματική & εφαρμογές της επιστημονικά τεκμηριωμένης αποτελεσματικότητας της ψυχοθεραπείας | Κουστένη, Ιωάννα Δ. | |
2004 | Πρόγραμμα παρέμβασης για την καλλιέργεια της μνημονικής ικανότητας και την ανάπτυξη βασικών αριθμητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικά | Ζεργιώτης, Ανδρέας Ν. | |
2019 | Πρόγραμμα πρόληψης της κατάθλιψης σε εφήβους: συγκριτική μελέτη προγράμματος γνωστικής συμπεριφορικής παρέμβασης και διαλεκτικής συμπεριφορικής παρέμβασης | Τσιλιγγίρη, Χριστίνα Π. | |