Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2014Παροχή υπηρεσιών υγείας σε μετανάστες: κοινωνικές αναπαραστάσεις νοσηλευτικού προσωπικούΧατζημπύρος, Βασίλης Ε.
2019Πειραματική διερεύνηση της μηχανικής των "αναδυόμενων" σχέσεων: η ανάλυση των σχέσεων μεταβατικότητας ως ένα πρόβλημα μη-διασυνδεδεμένων συναρτήσεων ενίσχυσηςΜουστάκης, Ιωάννης Σ.
2013Περιβαλλοντικές αναπαραστάσεις στην αρχαία ΕλλάδαΜποτσάκης, Δημήτριος Κ.
1922Περί ταμιευτικών ή φορολογικών μονοπωλίων ίδια εν ΕλλάδιΖαϊμης, Φωκίων
2019Πηγές διαμόρφωσης των πεποιθήσεων αυτοαποτελεσματικότητας εκπαιδευομένων και στελεχών επαγγελματικής συμβουλευτικήςΚαλίρης, Ανδρόνικος Χ.
2005Πηγές και αντιμετώπιση επαγγελματικού - συναισθηματικού φόρτου εκπαιδευτικών: σύνδεση ατομικών και κοινωνικών συνθηκών έντασηςΜούζουρα, Ελένη Ι.
2005Πλατωνική ανάμνηση και ψυχαναλυτική παλινδρόμησηΜπούσιου, Χάιδω
2015Ποιότητα ζωής από πλευράς υγείας και λειτουργική ικανότητα σε μαθητές / τριες ειδικού σχολείου: εφαρμογές στην ειδική αγωγή και εκπαίδευσηΠαπαδοπούλου, Δέσποινα Κ.
2010Ποιότητα ζωής και ψυχική υγεία ασθενών με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια τελικού σταδίουΘεοφίλου, Παρασκευή Α.
2022Ποιότητα της αδελφικής σχέσης και προσαρμογή τυπικώς αναπτυσσόμενων παιδιών και εφήβων σε οικογένειες με και χωρίς παιδί/έφηβο με Διανοητική Αναπτυξιακή ΔιαταραχήΜανωλοπούλου, Χρυσή Δ. 
2014Πολυπαραγοντικό μοντέλο αξιολόγησης προσωπικότητας, επαγγελματικής συμπεριφοράς, ηγεσίας, γνωστικής κατάστασης και εργασιακής απόδοσης εργαζομένων πτυχιούχων φυσικής αγωγήςΚαπρίνης, Στυλιανός Α.
2018Πολυπολιτισμικότητα και σχολική τάξη: ρατσιστικός εκφοβισμός / θυματοποίηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠαπαντή, Βασιλική Γ.
1993ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΕΓΕΘΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΠΙΝΘΗΡΟΓΡΑΦΗΣΗΟκκαλίδης, Δημήτριος
2017Πρασανατολισμός στόχων και δομικοί στόχοι τάξης μαθητών δημοτικού με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες και δυσκολίες αναγνωστικής κατανόησης: η σχέση τους με γνωστικούς και ψυχοκοινωνικούς παράγοντεςΚαμπυλαυκά, Χριστίνα-Βασιλίνα Ι.
2022Προαγωγή της ψυχικής υγείας των παιδιών μέσω της Θεραπείας Σχημάτων: σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος παρέμβασηςΛάιους, Ροζέτ Ζ.
2020Προαγωγή υγείας και συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης: σύγκριση μεταξύ εργασιακών ομάδων και στρατηγικές βελτίωσης συμπεριφοράς που σχετίζονται με την υγείαΣπανός, Κωνσταντίνος Β.
2002Προβλήματα στο φωνητικό - φωνολογικό επίπεδο τηε γλώσσας παιδιών σχολικής ηλικίας και οι επιπτώσεις τους στη μάθησηΒούλγαρης, Δημήτριος Γ.
2010Προβληματική & εφαρμογές της επιστημονικά τεκμηριωμένης αποτελεσματικότητας της ψυχοθεραπείαςΚουστένη, Ιωάννα Δ.
2004Πρόγραμμα παρέμβασης για την καλλιέργεια της μνημονικής ικανότητας και την ανάπτυξη βασικών αριθμητικών δεξιοτήτων σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στα μαθηματικάΖεργιώτης, Ανδρέας Ν.
2019Πρόγραμμα πρόληψης της κατάθλιψης σε εφήβους: συγκριτική μελέτη προγράμματος γνωστικής συμπεριφορικής παρέμβασης και διαλεκτικής συμπεριφορικής παρέμβασηςΤσιλιγγίρη, Χριστίνα Π.