Πηγές και αντιμετώπιση επαγγελματικού - συναισθηματικού φόρτου εκπαιδευτικών: σύνδεση ατομικών και κοινωνικών συνθηκών έντασης
Περίληψη
Η μελέτη στοχεύει να ελέγξει την πορεία παραγόντων οι οποίοι επιχειρούν να ερμηνεύσουν τοσυναισθηματική στρες των εκπαιδευτικών με βάση τη σύνδεση ατομικών και κοινωνικώνσυνθηκών έντασης και τον έλεγχο της πορείας τους Συμμετείχαν 363 εκπαιδευτικοίδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απο τα περισσότερα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας Κάθεεκπαιδευτικός εφοδιάστηκε με ανώνυμο ερωτηματολόγιο, που αφορούσε τη συλλογή πληροφοριών(δημογραφικών στοιχείων, πηγών επαγγελματικού στρες εκπαιδευτικών γενικής υγείας, εστίαςέλεγχου, αυτο-εκτιμησης, επίπεδων συνδρόμου επαγγελματικής εξουθένωσης εκπαιδευτικών,αντιμετώπισης, συναισθηματικής ενσυναισθησης, εκτίμησης κοινωνικής αναπροσαρμογής καιπροσωπικότητας) Τα αποτελέσματα αφορούν 1) τον εντοπισμό των αντιλαμβανόμενων πηγώνεπαγγελματικού στρες των εκπαιδευτικών και τη διαβάθμιση τους ως προς τη συχνότητα εμφάνισηςκαι τη σοβαρότητα, 2) τις διάφορες ανάμεσα στα δυο φυλά στο επαγγελματικό στρες, 3) τα ατομικάχαρακτηριστικά και τις κοινωνικές συνθήκες ως παράγ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The aim of the present study was to examine the course of factors considered asinterpretative of emotional professional stress of teachers based on the connection of individual andsocial conditions of stress Participants were 363 secondary education teachers (High school andLyceum) from almost all the major geographic regions of Greece Each participant completedanonymously a set of questionnaires assessing the following variables demographic data, sources ofteachers' professional stress, general health locus of control, self esteem, professional burnout,coping mechanisms emotional empathy, critical life events and personality characteristicsMajor findings concern the following 1) a detailed account of perceived sources ofprofessional stress as to their frequency and intensity, 2) differences between males and females asto the frequency and intensity levels of professional stress, 3) individual characteristics and socialconditions, as predictive factors for burnout syndrome, 4) connecti ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.41 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.