Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2017 | Ο ρόλος των εκπαιδευτικών και του Σ.Ε.Π. στην ένταξη των αλλοδαπών μαθητών: η περίπτωση των Γενικών Λυκείων της Κεντρικής και Νότιας Εύβοιας | Δουμουλιάκας, Παναγιώτης Ι. | |
2015 | Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στη διαμεσολάβηση της κυρίαρχης εθνικής ιστορικής αφήγησης στη μετεμφυλιακή Ελλάδα (1949–1974): η περίπτωση της Καβάλας | Στυλιανού, Μαρία Π. | |
2019 | Ο ρόλος των κινήτρων εργασίας και η επίδραση ψυχολογικών χαρακτηριστικών στη δια βίου μάθηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Κυριατζάκου, Κωνσταντία Κ. | |
2018 | Ο ρόλος των οργάνων κοινωνικής συμμετοχής στη διοίκηση και λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων στα εκπαιδευτικά συστήματα κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης: ιδεολογικά, οργανωτικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά: συγκριτική μελέτη | Καρατζαφέρη, Θεοδώρα Η. | |
2018 | Ο ρόλος των στελεχών διοίκησης και επιστημονικής-παιδαγωγικής καθοδήγησης στην προώθηση και αξιοποίηση του λαϊκού πολιτισμού στο Δημοτικό Σχολείο: μια πρώτη προσέγγιση | Καραγιώργου, Αικατερίνη Β. | |
1990 | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ 1976 | Βασιλού-Παπαγεωργίου, Βασιλική | |
2018 | Ο ρόλος των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών στην επιβίωση των ΑΕΙ: τομές στην εκπαίδευση, έρευνα, ανάπτυξη, διοίκηση και τις δημόσιες σχέσεις. | Γκέκα, Πηνελόπη Δ. | |
2024 | Ο ρυθμός ανάπτυξης επιμέρους προφορικών γλωσσικών δεξιοτήτων παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με δυσκολίες μάθησης του γραπτού λόγου και η σχέση του με τη διαμόρφωση του μαθησιακού τους προφίλ: μια διαχρονική μελέτη | Καργιωτίδης, Απόστολος Χ. | |
2014 | Ο στατιστικός γραμματισμός στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών του δημοτικού σχολείου | Κοντογιάννη, Αριστούλα Γ. | |
2020 | Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή του εξατομικευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος μαθητών/τριών με αναπηρίες στην προσχολική εκπαίδευση: μια πολυμεθοδολογική ερευνητική προσέγγιση του ρόλου και της σημασίας του στο πλαίσιο της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης | Γελαστοπούλου, Μαρία Α. | |
2001 | Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής παρέμβασης για το γραμματισμό ενήλικων κρατουμένων: το παράδειγμα των δικαστικών φυλακών Διαβατών Θεσσαλονίκης | Χασιώτης, Βασίλειος Α. | |
1994 | Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ. (ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ) | Πάντα, Δήμητρα | |
2016 | Ο σχολικός κήπος ως πεδίο εισόδου αλλαγών για την εξέλιξη του σχολείου στην κατεύθυνση της αειφορίας | Γαρίτσης, Ιωάννης Δ. | |
2015 | Όταν είσαι γονιός από την τάξη τη δική μας...: ταξικές διαφοροποιήσεις των οικογενειακών μορφωτικών πρακτικών | Φάκου, Αιμιλία Ν. | |
2006 | Ο τραγικός μύθος της αρχαιότητας για την παιδική ηλικία | Μουλά, Ευαγγελία Ε. | |
2010 | Ο τρωϊκός πόλεμος στο ελληνικό παιδικό βιβλίο (1974-2004): αξίες ψυχοσωματικής και κοινωνικής ανάπτυξης του παιδιού | Αδάμ, Μόνικα Κ. | |
2012 | Ο υλικός πολιτισμός της αρχαιότητας και οι αλλοδαποί μαθητές στα ελληνικά σχολεία: η περίπτωση της δευτεροβάθμιας διαπολιτισμικής εκπαίδευσης | Παπαμαγκανά, Ιωάννα Ι. | |
2003 | Ο ύστερος βίος της ελληνικής εκπαίδευσης στη μείζονα Θράκη (Βιλαέτι Ανδριανουπόλεως) κατά την περίοδο (1900 - 1922) | Αργυρόπουλος, Αργύριος Θ. | |
2024 | Ο φάκελος αξιολόγησης (portfolio): διερεύνηση των παραμέτρων της εφαρμογής του στο νηπιαγωγείο | Νεραντζίδου, Ανθούλα Δ. | |
2023 | Ο χωρικός προσανατολισμός ως πλαίσιο για την ανάπτυξη της χωρικής σκέψης: ενσώματη νοηματοδότηση υποστηριζόμενη από τη χρήση δυναμικά διασυνδεδεμένων ψηφιακών αναπαραστάσεων | Γκρέκα, Χριστίνα Π. | |