Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση εκπαιδευτικής παρέμβασης για το γραμματισμό ενήλικων κρατουμένων: το παράδειγμα των δικαστικών φυλακών Διαβατών Θεσσαλονίκης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21719
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21719
ND
21719
Εναλλακτικός τίτλος
Planning and realizing an educational intervention for the literacy of adult prisoners: the case of Diavata Thessaloniki state prison
Συγγραφέας
Χασιώτης, Βασίλειος του Αδάμος
Ημερομηνία
2001
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Πανταζής Παύλος
Μαρβάκης Αθανάσιος
Τσιάκαλος Γιώργος
Γρόλλιος Γιώργος
Κογκίδου Δήμητρα
Παρασκευόπουλος Νίκος
Μπίμπου Άννα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Ενήλικες κρατούμενοι; Κοινωνικός αποκλεισμός; Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια; Φυλακισμένοι νέοι; Πολιτικός γραμματισμός; Κοινωνικός γραμματισμός; Συμμετοχική έρευνα δράση; Κριτική συνειδητοποίηση; Εκπαιδευτική παρέμβαση; Ανθρώπινα δικαιώματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (341 ; 127 σ.), εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)