Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2013Unfolding the act of photographyΚάντας, Βασίλειος Σ.
2004Αιμίλιος ή η διαλεκτική των ορίων: το πρόβλημα της επικοινωνίας και η ρουσωϊκή λύσηΓκέκα, Πολυτίμη
2007Αινίγματα του Ηρακλή: αναπαραστάσεις του καταπιεσμένου άρρενος στον κινηματογράφοΛάμπρου, Ιωάννης Δ.
2014Αιτιογνωστική και προγνωστική ανάλυση απουσιών σε κοόρτη εργαζομένων στη βιομηχανίαΜερεκούλιας, Γεώργιος Ι.
2012Ανάγνωση ανδρισμού στα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ψυχαγωγίας του 20ου αιώνα: έρευνα στα εξώφυλλα των ανδρικών περιοδικών στην ΕλλάδαΚυπαρισσιάδης, Γεώργιος Π.
2010Αναδιάταξη και πολυπλοκότητα των επικοινωνιακών συστημάτων: ευρωπαϊκή εμπειρία και προοπτικές: από τα κλειστά στα ανοικτά συστήματαΝικολόπουλος, Νικόλαος Δ.
2013Ανάλυση διαφημίσεων επιστήμης και τεχνολογίας στον ημερήσιο τύπο: συγκριτική μελέτη σε Ελλάδα και ΑγγλίαΑρνέλλου, Ειρήνη-Λήδα Δ.
2001Αξιολόγηση και βελτιστοποίηση υπηρεσιών πληροφόρησης και συνέπειές τουςΚονταξής, Αθανάσιος
2015Αξιολόγηση της επικοινωνιακής πολιτικής της υγειονομικής αρχής κατά τη διαχείριση της πανδημίας γρίπης Η1Ν1Καραμπουτάκης, Γεώργιος Ι.
2009Από τη λογοτεχνική στην κινηματογραφική αφήγηση: ανατομία της κινηματογραφικής μεταφοράς της Φόνισσας του Αλέξανδρου ΠαπαδιαμάντηΔημητρομανωλάκη, Ελευθερία Ε. 
2007Από την έννοια στην εμπειρία της κοινότητας: η δυνητική κοινότηταΔιαμαντάκη, Κατερίνα
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη-Ρεβέκα Ι.
2020Από το ηλεκτρονικό κοινοβούλιο στη συμπαραγωγική οπτική αναπαράσταση νομοθετικών και συνταγματικών κειμένων ως μέσο ενεργής δημοκρατικής συμμετοχής των πολιτών: η περίπτωση της ψηφιακής οπτικής αφήγησης συνταγματικών δικαιωμάτων από Έλληνες εφήβουςΠαπαλόη, Ασπασία Π.
2008Αφηγηματική και συμβολική ταυτότητα της μάρκας: οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις μέσα από τον κοινωνικό και πολιτιστικό ρόλο των μαρκών στην ελληνική πραγματικότηταΜηλιοπούλου, Γεωργία Ν.
2020Γλωσσικές αναπαραστάσεις παιδιών προσφύγων σε σύγχρονα μέσα ενημέρωσηςΔερβένη, Ελένη Α. 
2020Δημόσια κατανόηση περιβαλλοντικών ζητημάτων στην Ελλάδα: ο ρόλος των ΜΜΕ και η διαμόρφωση της δημόσιας συμπεριφοράς των πολιτώνΤσαλαπάτη, Κωνσταντίνα Δ.
2014Δημοσιογραφία και λογοτεχνία: η κληρονομιά της νέας δημοσιογραφίας και το ελληνικό παράδειγμαΧολιβάτου, Αναστασία Ι.
2018Διαδικτυακή διαφήμιση και κατασκευή τουριστικών προορισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Οργανισμού ΤουρισμούΒάζου, Έλλη Α.
2016Διαδικτυακοί τηλεθεατές: παράγοντες που συμβάλλουν στην παρακολούθηση διαδικτυακής τηλεόρασης: η περίπτωση της ΕλλάδαςΣυμεωνίδου, Βαρβάρα Κ.
2007Διαδίκτυο: προκλήσεις και κίνδυνοι για το μέλλον της δημοσιογραφίαςΔημητρακοπούλου, Δήμητρα Γ.