Δεν υπάρχει τίποτα σταθερό πια: μια κοινωνιολογική μελέτη της σχέσης μεταξύ της κατανάλωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νεανικών ταυτοτήτων σε μια εποχή αβεβαιότητας

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή διερευνά τη σχέση μεταξύ των νεανικών ταυτοτήτων και της κατανάλωσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης. Η έρευνα έχει σχεδιαστεί για να εξετάσει τον ρόλο της επωνυμοποίησης του εαυτού (self-branding) στη σχέση των νέων με την κατανάλωση και τη σημασία της για την έννοια του εαυτού σε έναν ψηφιακό κόσμο. Η διατριβή μελετά σε βάθος τους κοινωνικούς μετασχηματισμούς που αναδύονται σε έναν αβέβαιο κόσμο μέσω μιας συγκριτικής έρευνας μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου, εστιάζοντας στην κατανάλωση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από νέους και νέες των ηλικιών από δεκαέξι έως τριάντα ετών. Η έρευνα στηρίζεται στην ποιοτική μέθοδο με τη χρήση τριγωνοποίησης που βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν σε τρία ερευνητικά στάδια. Πιο αναλυτικά, η συλλογή των δεδομένων περιελάμβανε: ομάδες εστίασης, συνεντεύξεις με τη χρήση φωτογραφιών και μια περίοδο παρατήρησης της χρήσης του Instagram από τους νέους και τις νέες. Τα δε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis investigates the relationship between young people’s identities and the consumption of social media in a time of economic crisis. The research is designed to examine the role of self-branding in young people’s relationship with consumption and what this means for the notion of self in a digital world. In practical terms, it explores the social transformations that have emerged in an uncertain world through a comparative research between Greece and the UK focusing on young people’s consumption of social media between the ages of sixteen and thirty years old. The research is underpinned by a qualitative analysis based on primary data captured by a triangulated three-stage process. Specifically, data capture entailed: focus group discussions; photo-elicitation interviews; and a period of observation of young people’s use of Instagram online. The data indicates that young people seek a way out from everyday lives affected by the Global Financial Crisis either by emigrating or e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55653
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55653
ND
55653
Εναλλακτικός τίτλος
There's just nothing stable anymore: a sociological examination of the relationship between social media consumption and youth identity in an age of uncertainty
Συγγραφέας
Θεοδωρίδης, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Manchester Metropolitan University. Faculty of Arts and Humanities. Department of Sociology
Εξεταστική επιτροπή
Milestone Katie
Cieslik Mark
Miles Steven
Albertson Kevin
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία ➨ Κοινωνιολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΜΜΕ και Επικοινωνίες ➨ Μέσα επικοινωνίας
Λέξεις-κλειδιά
Κατανάλωση; Καταναλωτική κουλτούρα; Νεολαία; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ταυτότητες; Συγκριτική έρευνα; Ελλάδα; Ηνωμένο Βασίλειο; Ψηφιακά μέσα; Οικονομική κρίση
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.