Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Κοινωνικές Επιστήμες
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2013Σχέση συνεργατικών στάσεων και συμπεριφορών: κοινωνικοί, περιβαλλοντικοί - καταστασιακοί για προδιαθεσικοί παράγοντεςΣωτηρίου, Πηνελόπη Κ.
2015Σχέση των αντιλήψεων ενήλικων σε έννοιες και νόμους της φυσικής με τον επιστημονικό εγγραμματισμό τουςΚαράογλου, Γεώργιος Κ.
2010Σχηματίζοντας τη λίμνη: εμπειρία και διαμεσολάβηση του τοπίου στις ΠρέσπεςΠαπαδόπουλος, Δημήτριος Χ.
2000Σχολείο και ελεύθερος χρόνος: συμβολή στην προβληματική του ελεύθερου χρόνου στα πλαίσια της λειτουργίας των σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΘωΐδης, Ιωάννης Δ.
2010Σχολείο και έφηβοι χρήστες ψυχοτρόπων ουσιώνΚουτρουβίδης, Παναγιώτης Ν.
2010Σχολείο και κοινωνία: το νέο κοινωνιολογικό πλαίσιο του ελληνικού σχολείου και η επίδραση του στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευσηΡεντζελά, Αικατερίνη
2019Σχολές εκκλησιαστικής μουσικής κατά την καποδιστριακή και οθωνική περίοδο (1828-1862)Βαρβιτσιώτη, Ευφροσύνη Ν.
2016Σχολικά εγχειρίδια και αρχαιολογικές αφηγήσεις: η κατασκευή της εθνικής ταυτότητας στην Ελλάδα (1952–2010)Παπακώστα, Κωνσταντινιά Σ.
2022Σχολική ανάπτυξη ως ανάπτυξη πολυπλοκότητας: μια προσέγγιση από τη σκοπιά της συστημικής παιδαγωγικήςΠαπαδόσηφου, Μαρία Ι.
2019Σχολική αποτυχία: οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισής τηςΦλουρής, Γεώργιος Π.
1994ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥΚαραγιάννης, Δημήτριος Θ.
2017Σχολική βία: διερεύνηση των χαρακτηριστικών του θύτη και του θύματος, ο ρόλος της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένουΚαούρη, Χριστίνα Γ.
2019Σχολική βία και παραβατικότητα: οι απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσατσάκης, Αντώνιος Γ.
2005Σχολική ενσωμάτωση και εκπαιδευτικός αποκλεισμός των παιδιών από τις Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης κατά τη δεκαετία 1990-2000Τουρτούρας, Χρήστος Δ.
2010Σχολική ένταξη αλλοδαπών μαθητών: συγκριτική μελέτη στάσεων επιπολιτισμού και αυτοεκτίμησης αλλοδαπών και γηγενών μαθητώνΛόλακας, Σωτήριος Χ.
2004Σχολική εξουσία και υποκειμενικότητα: μορφές κυριαρχίας και αντίστασης. Μια γενεαλογική προσέγγιση των σύγχρονων πρακτικών συγκρότησης των μαθητικών ταυτοτήτων στο πλαίσιο μίας σχολικής τάξηςΠεχτελίδης, Ιωάννης
1988ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΩΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ Γ.Π.Ν. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣΔαβάζογλου, Αγγελική 
2023Σχολική ηγεσία και ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: αξιακό σύστημα, γνώσεις, πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΤσιραντωνάκη, Σμαραγδή Σ.
2019Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμόΘεοδώρου, Ιωάννης Α.
2007Σχολική κοινωνική και συναισθηματική λειτουργικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και κατάθλιψηΣιαπάτη-Τελιούση, Σταυρούλα Σ.