Σχολείο και έφηβοι χρήστες ψυχοτρόπων ουσιών

Περίληψη

Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθούν στοιχεία που αφορούν τη σχολική πορεία των εφήβων χρηστών ψυχοτρόπων ουσιών ,καθώς και παραγόντων που την επηρεάζουν ή αλληλεπιδρούν ώστε να την διαμορφώσουν .Μελετήθηκαν ποιοτικά, ημιδομημένες συνεντεύξεις από εφήβους και γονείς που παρακολουθούσαν τα θεραπευτικά προγράμματα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ και ΚΕΘΕΑ ΠΛΕΥΣΗ .Το υλικό που μελετήθηκε αφορούσε 30 εφήβους (16-22 ετών ) και 27 γονείς (41- 63 ετών), ενώ χρησιμοποιήθηκε για την επεξεργασία του , η μέθοδος Grounded Theory Analysis . Αποκαλύπτεται ένας πληθυσμός που πλήττεται στο σύνολό του από το φαινόμενο της σχολικής αποτυχίας και σε μεγάλα ποσοστά από το φαινόμενο της σχολικής διακοπής. Ωστόσο οι έφηβοι αυτοί κατορθώνουν να αποπειραθούν, οι περισσότεροι με επιτυχία, την εκπαιδευτική τους επανασύνδεση με την διαμεσολάβηση του θεραπευτικού πλαισίου και αξιοποιώντας τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που προσφέρονται (συμβουλευτική σε θέματα εκπαίδευσης , φοίτηση σε Μεταβατικό Σχολείο).Το γενικό σενάριο ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this study, is to investigate the details of the school life of adolescent drug users and factors that affect or interact, so as to form it. Qualitative study with semi-structured interviews of adolescents and parents who attended the treatment programs KETHEA STROFI and KETHEA PLEYSI. The material studied involved 30 adolescents (16-22 years old) and 27 parents (41-63 years old) and it was processed using the method of Grounded Theory Analysis. A population as a whole was revealed suffering from the phenomenon of school failure and high rates of school dropout. But teenagers attempt mainly most successfully to reconnect with the educational system via of the therapeutic framework and building on the educational services offered (counselling in education, attending the Transitional School). The general scenario that reflects the school path, describes a population that starts school, without any particular performance problems, but over time, behavioural problems are being d ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19746
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19746
ND
19746
Εναλλακτικός τίτλος
School and adolescent drug users
Συγγραφέας
Κουτρουβίδης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Κούτρας Βασίλειος
Μαυρογιώργος Γεώργιος
Παλαιολόγου Αγγελική
Μαρσέλος Μάριος
Πανταζής Σπυρίδων
Γιώτσα Άρτεμις
Μπρούζος Ανδρέας
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολικές επιδόσεις; Σχολική αποτυχία; Σχολική διακοπή; Έφηβοι χρήστες ψυχοτρόπων ουσιών; Εκπαίδευση πρώην χρηστών; Μεταβατικά Σχολεία; Οικογένεια και χρήστες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
300 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)