Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2016 | Σχολικά εγχειρίδια και αρχαιολογικές αφηγήσεις: η κατασκευή της εθνικής ταυτότητας στην Ελλάδα (1952–2010) | Παπακώστα, Κωνσταντινιά Σ. | |
2022 | Σχολική ανάπτυξη ως ανάπτυξη πολυπλοκότητας: μια προσέγγιση από τη σκοπιά της συστημικής παιδαγωγικής | Παπαδόσηφου, Μαρία Ι. | |
2019 | Σχολική αποτυχία: οι απόψεις των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισής της | Φλουρής, Γεώργιος Π. | |
1994 | ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΡΝΗΣΗ: ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ | Καραγιάννης, Δημήτριος Θ. | |
2017 | Σχολική βία: διερεύνηση των χαρακτηριστικών του θύτη και του θύματος, ο ρόλος της σχολικής κοινότητας και της οικογένειας στην αντιμετώπιση και την πρόληψη του φαινομένου | Καούρη, Χριστίνα Γ. | |
2019 | Σχολική βία και παραβατικότητα: οι απόψεις των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσατσάκης, Αντώνιος Γ. | |
2005 | Σχολική ενσωμάτωση και εκπαιδευτικός αποκλεισμός των παιδιών από τις Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Η περίπτωση των δημοτικών σχολείων της Θεσσαλονίκης κατά τη δεκαετία 1990-2000 | Τουρτούρας, Χρήστος Δ. | |
2010 | Σχολική ένταξη αλλοδαπών μαθητών: συγκριτική μελέτη στάσεων επιπολιτισμού και αυτοεκτίμησης αλλοδαπών και γηγενών μαθητών | Λόλακας, Σωτήριος Χ. | |
2004 | Σχολική εξουσία και υποκειμενικότητα: μορφές κυριαρχίας και αντίστασης. Μια γενεαλογική προσέγγιση των σύγχρονων πρακτικών συγκρότησης των μαθητικών ταυτοτήτων στο πλαίσιο μίας σχολικής τάξης | Πεχτελίδης, Ιωάννης | |
1988 | ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΠΡΟΩΡΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ Γ.Π.Ν. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ | Δαβάζογλου, Αγγελική | |
2023 | Σχολική ηγεσία και ενταξιακή εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: αξιακό σύστημα, γνώσεις, πεποιθήσεις, στάσεις και πρακτικές διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Τσιραντωνάκη, Σμαραγδή Σ. | |
2019 | Σχολική κοινότητα και αυτοαξιολόγηση σχολείου με στόχο τη βελτίωσή του: μία έρευνα δράσης εστιασμένη στον σχολικό εκφοβισμό | Θεοδώρου, Ιωάννης Α. | |
2007 | Σχολική κοινωνική και συναισθηματική λειτουργικότητα παιδιών σχολικής ηλικίας με διαταραχή ελλειματικής προσοχής - υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) και κατάθλιψη | Σιαπάτη-Τελιούση, Σταυρούλα Σ. | |
2006 | Σχολική μονάδα και τοπική αυτοδιοίκηση: ένα νέο πλαίσιο δράσης για το διευθυντή - σύγχρονο ηγέτη | Κατσαρός, Ιωάννης | |
2000 | Σχολική προσαρμογή μαθητών με δι-πολιτισμικά χαρακτηριστικά: η περίπτωση παλιννοστούντων μαθητών από την πρώην Σοβιετική Ένωση στο ελληνικό δημοτικό σχολείο | Παλαιολόγου, Νεκταρία Ε. | |
2000 | Σχολική υποεπίδοση στα Μαθηματικά και ενισχυτική διδασκαλία: σχολικές δυσκολίες, η διαπραγμάτευση του νοήματος και η διδασκαλία στρατηγικών | Μπάρμπας, Γεώργιος Σ. | |
2014 | Σχολική ψυχολογική υποστήριξη για την ενίσχυση της κοινωνικής ένταξης των παιδιών με νοητική καθυστέρηση: ένα πρόγραμμα κοινωνικής συνύπαρξης | Βασιλειάδης, Ηλίας Π. | |
2011 | Σχολικός εκφοβισμός - θυματοποίηση σε παιδιά προσχολικής ηλικίας: ενδοπροσωπικοί και περιβαλλοντικοί παράγοντες | Βλάχου, Μαρία | |
2014 | Σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση στο γυμνάσιο: ο ρόλος των εξωγενών και των ενδογενών χαρακτηριστικών του σχολείου στο πλαίσιο της οικοσυστημικής προσέγγισης | Κάπαρη, Κωνσταντίνα Δ. | |
2020 | Σχολικός εκφοβισμός σε μαθητές/ριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την προσκόλληση στο σχολείο και την χρήση ουσιών | Κουφάκη, Ειρήνη Ι. | |