Σχολική υποεπίδοση στα Μαθηματικά και ενισχυτική διδασκαλία: σχολικές δυσκολίες, η διαπραγμάτευση του νοήματος και η διδασκαλία στρατηγικών

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (12.85 MB)  (Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/12952
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/12952
ND
12952
Εναλλακτικός τίτλος
School under-achievement in mathematics and supporting teaching
Συγγραφέας
Μπάρμπας, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Συμεών)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μαυρογιώργος Γεώργιος
Τζουριάδου Μαρία
Κολεζά Ευγενία
Νούτσος Χαράλαμπος
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Σιάνου Ελένη
Στασινός Δημήτριος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολεία; Σχολικές δυσκολίες; Ενισχυτική διδασκαλία; Νόημα; Αναλυτική επεξεργασία; Ολιστική επεξεργασία; Μαθηματικά; Σχολικές επιδόσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
iv, 252 σελ.