Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2023Διερευνώντας τη συμβολή γλωσσικών, γνωστικών και πολιτισμικών παραγόντων στη διδακτική και οικοδόμηση γνώσης των θετικών επιστημών με επικέντρωση στα μαθηματικά και την πληροφορικήΚρητικού, Μαγδαληνή Κ. 
2006Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: ψυχολογικές και κοινωνικές παράμετροι διοικητικής αποτελεσματικότηταςΡάπτης, Νικόλαος Γ.
2005Διοίκηση εποπτεία και λειτουργία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και οι αντιλήψεις, θέσεις και απόψεις των προϊσταμένων διευθύνσεων και γραφείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των διευθυντών δημοτικών σχολείων για το διοικητικό έργο σε περιφερειακό και σχολικό επίπεδοΚώτσης, Κωνσταντίνος Ι.
2020Διοίκηση ολικής ποιότητας (Δ.Ο.Π.) και εκπαίδευση: η περίπτωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΚαϊσέρογλου, Νικόλαος Χ.
2018Διοίκηση σχολικών μονάδων μέσω της διοίκησης ολικής ποιότητας με στόχο την αποτελεσματικότηταΚαλογεράκη, Ιωάννα Ν.
1996ΔΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΣτεφανίδης, Κωνσταντίνος Ν.
2024Δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων και σχολεία: η «εκτατική» μάθηση στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασής τουςΚαλομενίδου, Όλγα Θ.
2008Δομή και λειτουργία του ελληνικού σχολείου στην Ανατολική Θράκη κατά την περίοδο της οθωμανοκρατίας (1352-1922): το ιδεολογικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής διαδικασίαςΔρούγκα, Κλεονίκη Α.
2018Δομημένο περιβάλλον, ενεργητική μετακίνηση και φυσική δραστηριότητα: μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των πόλεων της Αθήνας και της ΘεσσαλονίκηςΚαρακατσάνης, Κωνσταντίνος Ζ.
2020Δραστηριότητες και εικόνα στην ανάδειξη των λογοτεχνικών κειμένων στα ανθολόγια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η αξιοποίησή τους από τους εκπαιδευτικούςΔραΐνα, Παναγιώτα Σ.
2005Δραστηριότητες μοντελοποίησης για τη διδασκαλία της φυσικής, με αξιοποίηση τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησηςΟρφανός, Στυλιανός Λ.
2002Δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στο νηπιαγωγείο: Η περίπτωση της έννοιας του μήκουςΠαπανδρέου, Μαρία Π.
2006Δυναμική αλληλεπίδραση των παραγόντων ενός οικοσυστήματος: εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση με τη χρήση μοντέλων ασαφούς λογικής (fuzzy logic)Ιωαννίδου, Ειρήνη Α.
2010Δυναμική πληθυσμών απειλουμένων ενδημικών φυτών της κυπριακής χλωρίδας και εφαρμογές στην περιβαλλοντική εκπαίδευσηΠαρασκευά-Χατζηχαμπή, Δήμητρα Π.
2014Δυνατότητες αξιοποίησης των διαδικτυακών παιχνιδιών Gettygames στη διδασκαλία των εικαστικών στην ΣΤ΄ τάξη του ελληνικού δημοτικούΓιαννημάρα, Ειρήνη Ν.
2014Δυνατότητες εκπαιδευτικής αξιοποίησης εκ μέρους της τυπικής εκπαίδευσης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας α΄ γενιάς: η επίδραση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στο Μουσείο Ζωολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών στην οικοδόμηση της έννοιας της ταξινόμησης από παιδιά προσχολικής ηλικίαςΓκούσκου, Ειρήνη
1991ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ Η.Υ. ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟΤσιτουρίδου, Μελπομένη Ι.
2009Δυσκολίες γραπτού λόγου και προβλήματα συναισθήματος και συμπεριφοράςΒενιανάκη, Αικατερίνη Μ.
1998Δυσκολίες στα γλωσσικά μαθήματα και στα μαθηματικά μαθητών της Β' τάξεως γυμνασίου: αίτια και αποτελέσματαΚατσαμάγκου, Μαρία
2014Δυσλαλίες: παραγωγή και στάθμιση εργαλείου εκτίμησης του προφορικού λόγου παιδιών ηλικίας 6-8 ετώνΠαναγοπούλου, Ευγενία Π.