Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2023 | Διερευνώντας τη συμβολή γλωσσικών, γνωστικών και πολιτισμικών παραγόντων στη διδακτική και οικοδόμηση γνώσης των θετικών επιστημών με επικέντρωση στα μαθηματικά και την πληροφορική | Κρητικού, Μαγδαληνή Κ. | |
2006 | Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: ψυχολογικές και κοινωνικές παράμετροι διοικητικής αποτελεσματικότητας | Ράπτης, Νικόλαος Γ. | |
2005 | Διοίκηση εποπτεία και λειτουργία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και οι αντιλήψεις, θέσεις και απόψεις των προϊσταμένων διευθύνσεων και γραφείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των διευθυντών δημοτικών σχολείων για το διοικητικό έργο σε περιφερειακό και σχολικό επίπεδο | Κώτσης, Κωνσταντίνος Ι. | |
2020 | Διοίκηση ολικής ποιότητας (Δ.Ο.Π.) και εκπαίδευση: η περίπτωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Καϊσέρογλου, Νικόλαος Χ. | |
2018 | Διοίκηση σχολικών μονάδων μέσω της διοίκησης ολικής ποιότητας με στόχο την αποτελεσματικότητα | Καλογεράκη, Ιωάννα Ν. | |
1996 | ΔΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | Στεφανίδης, Κωνσταντίνος Ν. | |
2024 | Δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων και σχολεία: η «εκτατική» μάθηση στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασής τους | Καλομενίδου, Όλγα Θ. | |
2008 | Δομή και λειτουργία του ελληνικού σχολείου στην Ανατολική Θράκη κατά την περίοδο της οθωμανοκρατίας (1352-1922): το ιδεολογικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας | Δρούγκα, Κλεονίκη Α. | |
2018 | Δομημένο περιβάλλον, ενεργητική μετακίνηση και φυσική δραστηριότητα: μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των πόλεων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης | Καρακατσάνης, Κωνσταντίνος Ζ. | |
2020 | Δραστηριότητες και εικόνα στην ανάδειξη των λογοτεχνικών κειμένων στα ανθολόγια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η αξιοποίησή τους από τους εκπαιδευτικούς | Δραΐνα, Παναγιώτα Σ. | |
2005 | Δραστηριότητες μοντελοποίησης για τη διδασκαλία της φυσικής, με αξιοποίηση τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησης | Ορφανός, Στυλιανός Λ. | |
2002 | Δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στο νηπιαγωγείο: Η περίπτωση της έννοιας του μήκους | Παπανδρέου, Μαρία Π. | |
2006 | Δυναμική αλληλεπίδραση των παραγόντων ενός οικοσυστήματος: εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση με τη χρήση μοντέλων ασαφούς λογικής (fuzzy logic) | Ιωαννίδου, Ειρήνη Α. | |
2010 | Δυναμική πληθυσμών απειλουμένων ενδημικών φυτών της κυπριακής χλωρίδας και εφαρμογές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση | Παρασκευά-Χατζηχαμπή, Δήμητρα Π. | |
2014 | Δυνατότητες αξιοποίησης των διαδικτυακών παιχνιδιών Gettygames στη διδασκαλία των εικαστικών στην ΣΤ΄ τάξη του ελληνικού δημοτικού | Γιαννημάρα, Ειρήνη Ν. | |
2014 | Δυνατότητες εκπαιδευτικής αξιοποίησης εκ μέρους της τυπικής εκπαίδευσης του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας α΄ γενιάς: η επίδραση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα στο Μουσείο Ζωολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών στην οικοδόμηση της έννοιας της ταξινόμησης από παιδιά προσχολικής ηλικίας | Γκούσκου, Ειρήνη | |
1991 | ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΩΝ Η.Υ. ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | Τσιτουρίδου, Μελπομένη Ι. | |
2009 | Δυσκολίες γραπτού λόγου και προβλήματα συναισθήματος και συμπεριφοράς | Βενιανάκη, Αικατερίνη Μ. | |
1998 | Δυσκολίες στα γλωσσικά μαθήματα και στα μαθηματικά μαθητών της Β' τάξεως γυμνασίου: αίτια και αποτελέσματα | Κατσαμάγκου, Μαρία | |
2014 | Δυσλαλίες: παραγωγή και στάθμιση εργαλείου εκτίμησης του προφορικού λόγου παιδιών ηλικίας 6-8 ετών | Παναγοπούλου, Ευγενία Π. | |