Διοίκηση σχολικών μονάδων μέσω της διοίκησης ολικής ποιότητας με στόχο την αποτελεσματικότητα

Περίληψη

Η ποιότητα στην εκπαίδευση αποτελεί διακύβευση για τα εκπαιδευτικά συστήματα σε διεθνές αλλά και σε εθνικό επίπεδο.Ο όρος όμως ποιότητα στην εκπαίδευση όσο και η αποτίμησή της είναι ένα θέμα εξαιρετικά πολύπλοκο, αφού επηρεάζεται από κοινωνικές, πολιτικές, ιστορικές και οικονομικές συγκυρίες , οι οποίες μάλιστα αλληλοεμπλέκονται .Οπότε, διαπιστώνεται ότι στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχει γενικά έλλειμμα σε πρότυπα, διαδικασίες και μηχανισμούς ελέγχου της ποιότητάς του, αν και ξεχωριστά εντοπίζει κανείς απόπειρες εφαρμογής ποιοτικών μεθόδων και διαδικασιών στις σχολικές μονάδες. Επειδή όμως η σύγχρονη κοινωνία διαμορφώνει νέα δεδομένα στο χώρο των εκπαιδευτικών συστημάτων, το σχολείο της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης χρειάζεται επειγόντως αναβάθμιση, έχει ανάγκη να προκαλεί το ενδιαφέρον των μαθητών του και να αφουγκράζεται τις επιταγές του σύγχρονου κόσμου,χρειάζεται να υιοθετήσει ποιοτικές διαδικασίες σε εκπαιδευτικό, λειτουργικό και διοικητικό επίπεδο.Η παρούσα λοιπόν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The quality of education poses a threat to the educational systems at both an international and a national level.The term 'quality of education' though, as well as its assessment, is a matter of extreme complexity, since it is influenced by social, political, historical and economic circumstances,which are in fact interdependent.Thus, it is noted that in the Greek educational system there is a general lack of standards, procedures and mechanisms for quality control, although individual attempts to apply quality methods and procedures to school units are identified. However, since modern society shapes new data in the field of educational systems, the school of secondary public education urgently needs upgrading; it needs to provoke the interest of its students and listen to the imperatives of the modern world, it needs, to adopt quality procedures in an educational, operational and administrative level.The present doctoral thesis examines, in essence, the extent to which the conditions ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43963
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43963
ND
43963
Εναλλακτικός τίτλος
School units management through total quality management with effectiveness
Συγγραφέας
Καλογεράκη, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Κατσής Αθανάσιος
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Μαραβελάκης Πέτρος
Τσακίρη Δέσποινα
Καρακατσάνη Δέσποινα
Μπαγάκης Γεώργιος
Παπαδιαμαντάκη Παναγιώτα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Σχολική κουλτούρα; Ηγεσία; Ποιότητα; Αξιολόγηση; Προστιθέμενη αξία; Δέσμευση; συνευθύνη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
424 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)