Δυνατότητες αξιοποίησης των διαδικτυακών παιχνιδιών Gettygames στη διδασκαλία των εικαστικών στην ΣΤ΄ τάξη του ελληνικού δημοτικού

Περίληψη

Ο στόχος αυτής της διατριβής είναι η μελέτη των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων στη χρήση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, συγκεκριμένα, των διαδικτυακών παιχνιδιών Gettygames, ως ένα εργαλείο διδασκαλίας του μαθήματος των Εικαστικών της Στ Δημοτικού. Για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων του παιχνιδιού, χρησιμοποιήθηκε μια μέθοδος μελέτης περίπτωσης για να παρατηρήσει το περιβάλλον μάθησης που διευκολύνθηκε από το παιχνίδι, για να εξετάσει το αν οι μαθητές έχουν γνώσεις που συμπίπτουν με τους στόχους του προγράμματος σπουδών, να εξετάσει την ικανότητα των παιχνιδιών να διδάξουν ανώτερου επιπέδου δεξιότητες σκέψης (κατά την ταξονομία του Bloom: higher order thinking skills), και να εξετάσουν της αντιλήψεις των μαθητών σχετικά με τη χρήση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού για τη διδασκαλία της τέχνης.Χρησιμοποιήθηκαν τρεις μέθοδοι συλλογής δεδομένων για να διερευνηθούν τα τέσσερα βασικά ερωτήματα της έρευνας: 1) Πόσο καλά το παιχνίδι διδάσκει τους στόχους σπουδών; 2) Πόσο καλά το παιχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this research was to study the educational possibilities of using an educational game, namely, the online Gettygames game, as a tool for teaching a sixth grade art course. To determine the educational potential of the game, a case study method is used to observe the learning environment facilitated by the game, to examine whether students have learned skills that coincide with the objectives of the curriculum, to examine the ability of games to teach higher-level thinking skills (on Bloom’s taxonomy: higher order thinking skills), and to examine the perceptions of students on the use of an educational game for teaching art.Three data collection methods were used, to investigate four key research questions :1 ) How well the game teaches the course objectives, 2 ) How well the game facilitates higher-level thinking skills, and 3 ) What kind of environment was created using the Getty games as a learning tool in the teaching of Art ? , And 4 ) What do students think about ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38734
ND
38734
Εναλλακτικός τίτλος
Exploring the potential of Gettygames online educational game for art education: the sixth grade of greek primary school review
Συγγραφέας
Γιαννημάρα, Ειρήνη του Νικόλαος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ). Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης
Εξεταστική επιτροπή
Σάλλα - Δοκουμετζίδη Αικατερίνη
Σαντοριναίος Μάνθος
Φουντοπούλου Μαρία-Λουίζα
Ιωαννίδης Ανδρέας
Κακίση Λουίζα
Ξαγοράρης Ζάφος
Βλασταράς Βασίλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική)
Λέξεις-κλειδιά
Διαδικτυακά παιχνίδια Gettygames; Εκπαιδευτικά παιχνίδια; Εικαστικά δημοτικού; Mαθησιακό περιβάλλον; Aνώτερου επιπέδου δεξιότητες σκέψης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
338 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)