Δομή και λειτουργία του ελληνικού σχολείου στην Ανατολική Θράκη κατά την περίοδο της οθωμανοκρατίας (1352-1922): το ιδεολογικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Περίληψη
Στην ερμηνεία επιχειρείται μια ολοκληρωμένη εξέταση και μια εμπεριστατωμένη έρευνα για την ελληνική εκπαιδευτική έρευνα για την ελληνική εκπαιδευτική διαδικασία σ’ έναν εξαιρετικά ευαίσθητο γεωγραφικό χώρο, την Ανατολική Θράκη σε μια χρονική έκταση 5,5 περίπου αιώνων. Μέσα από τους φορείς παροχής της εκπαίδευσης στον ελληνισμό της περιοχής, που άλλοτε ενεργοποιούσαν την εκπαιδευτική δράση κι άλλοτε την αποξένωναν, διαπιστώνεται μία προσπάθεια διαμόρφωσης του ιδεολογικού της περιεχομένου το οποίο ήταν ανάλογο με την ιδεολογία που εκείνοι ενστερνίζονταν. Παράλληλα, μελετώνται τα διδακτικά εγχειρίδια του ιστορικού αρχεία της Φ.Σ.Α. που αντανακλούν διαφορετικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική δράση και τους εκάστοτε στόχους της.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This doctoral aims to map out the effects that Greeks made in the educational field throughout the period of the Ottoman rule (1352-1922) in a historically delicate area, Eastern Thrace. There were times that people concerned with education regenerated greek education, enriched its content or financed greek institutions and smaller schools but there were also times of fearness and educational interception. The ideology which structured greek education can be seen in the educational books published both in Konstantinople and in Athens.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.15 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.