Δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στο νηπιαγωγείο: Η περίπτωση της έννοιας του μήκους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26154
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26154
ND
26154
Εναλλακτικός τίτλος
Powerful learning environments of activities for the development of logico-mathematical concepts in Kindergarten: The case of length concept
Συγγραφέας
Παπανδρέου, Μαρία (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2002
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Παπαμιχαήλ Γιάννης
Ραβάνης Κωνσταντίνος
Πόταρη Δέσποινα
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Κουλαϊδής Βασίλης
Ζόγκζα Βασιλική
Χασάπης Δημήτρης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Λογικο-μαθηματικές έννοιες; Νηπιαγωγείο; Μήκος - απόσταση-διατήρηση; Γραμμική μέτρηση; Εννοιολογικά πεδία; Συμβολικά συστήματα - αναπαραστάσεις; Εργαλεία μέτρησης; Μαθησιακό περιβάλλον
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 382 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)