Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2009 | Γλωσσολογική και ψυχογλωσσολογική μελέτη των παγιωμένων ρηματικών φράσεων με σταθερό υποκείμενο της Νέας Ελληνικής: μορφοσυντακτική ανάλυση, σημασιολεξική διαβάθμιση και επεξεργασία από παιδιά σχολικής ηλικίας. | Μίνη, Μαριάννα Ν. | |
2009 | Γνώσεις και στάσεις τυπικών και δυσλεξικών μαθητών του δημοτικού σχολείου απέναντι σε περιβαλλοντικά προβλήματα: Συγκριτική μελέτη | Δημακοπούλου, Μαρία Μ. | |
1984 | ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ | Κονδύλης, Δήμος | |
2021 | Γνώσεις περιεχομένου και παιδαγωγικές γνώσεις περιεχομένου εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ποιότητα διδασκαλιών στους ρητούς αριθμούς | Κυριακορεΐζη, Αικατερίνη Χ. | |
2012 | Γνώση και ταυτότητες στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών ανώτατης εκπαίδευσης: το παράδειγμα των προγραμμάτων σπουδών για την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα | Σαρακινιώτη, Αντιγόνη Γ. | |
2004 | Γνωστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας που βρίσκονται σς επικινδυνότητα να αναπτύξουν σχολικές δυσκολίες: ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα πρώϊμης εκπαίδευσης μέσω αναλυτικών μεθόδων | Αναγνωστοπούλου, Ελένη Σ. | |
2014 | Γνωστικές και συναισθηματικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας μετακλασικών και σύγχρονων θεμάτων των φυσικών επιστημών στο λύκειο | Χαρτζάβαλος, Σωτήριος Θ. | |
2003 | Γνωστική συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες | Καρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα Α. | |
2024 | Γονεϊκή εμπλοκή στη σχολική εργασία των παιδιών στο σπίτι: κίνητρα, θυμικές διεργασίες και σχολική επίδοση | Φαλάγγα, Κωνσταντίνα Ν. | |
2021 | Γραμματισμός ενηλίκων μεταναστών σε διαπολιτισμικό περιβάλλον, ως κοινωνικο-πολιτική και πολυτροπική πρακτική: μια παιδαγωγική προσέγγιση θεμελιωμένη στη θεωρία του Paulo Freire | Φίστα, Γλυκερία Ι. | |
2021 | Γραμματισμός στην ξένη γλώσσα μέσω της αξιοποίησης των εικαστικών τεχνών: σχεδιάζοντας ένα αναλυτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές/ήτριες της Στ' δημοτικού θεμελιωμένο στην πρόταση των κριτικών [πολυ]γραμματισμών | Εμμανουηλίδου, Μαρία Δ. | |
2017 | Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίας | Ξεφτέρη, Ελένη Δ. | |
2021 | Γραμματισμός στις φυσικές επιστήμες και περιβαλλοντική πολιτική στην εκπαίδευση ενηλίκων: η περίπτωση του δάσους και της περιβαλλοντικής ηθικής και νομοθεσίας | Κατσινίκας, Κωνσταντίνος Γ. | |
2015 | Γραφιστική αφήγηση (graphic novel): ένα νέο είδος για παιδιά; | Ζέζου, Αναστασία Ι. | |
2023 | Γρηγόριος Ξενόπουλος: ένας "κλασικός" στο σύγχρονο σχολείο | Γεωργούση, Άννα-Μαρία Χ. | |
2006 | Γυναίκες εκπαιδευτικοί στη διοίκηση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Τάκη, Παρασκευή Ε. | |
2011 | Γυναίκες σε θέσεις διοίκησης στην εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη της διαχείρισης συγκρούσεων στην Ελλάδα και τον Καναδά | Χατζηδιάκου, Δέσποινα Α. | |
2018 | Δείκτες ποιότητας προγραμμάτων συνεκπαίδευσης μαθητών με αναπηρία και / ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες | Παπανικολάου, Γεωργία Κ. | |
2019 | Δεξιότητες εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη σεναρίων εκπαιδευτικής ρομποτικής: διερεύνηση και σχεδιασμός κατάλληλου πλαισίου προετοιμασίας των εκπαιδευτικών | Αναγνωστάκης, Συμεών Θ. | |
2019 | Δεξιότητες πληροφοριακού γραμματισμού υποψηφίων φιλολόγων: παιδαγωγικές και διδακτικές προεκτάσεις | Χατζηχρήστος, Αντώνιος Ι. | |