Γυναίκες σε θέσεις διοίκησης στην εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη της διαχείρισης συγκρούσεων στην Ελλάδα και τον Καναδά

Περίληψη

- Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση αφενός του τρόπου με τον οποίο οι διευθυντές και υποδιευθυντές σχολείων, και των δυο φύλων, από τον Καναδά και την Ελλάδα αντίστοιχα, αντιλαμβάνονται και ταυτόχρονα διαχειρίζονται τη σύγκρουση στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, και αφετέρου του τρόπου αντίδρασής τους στις διάφορες συγκρουσιακές καταστάσεις. Συγκεκριμένα, η έρευνα μελετά και εξετάζει έννοιες όπως, το φύλο, η εκπαιδευτική ηγεσία και οι διάφορες μορφές διαχείρισης των συγκρούσεων, καθώς επίσης και η αποτελεσματικότητα που επιδεικνύουν οι διευθυντές και υποδιευθυντές στη διαχείριση των συγκρούσεων στο πλαίσιο της θέσης ευθύνης που κατέχουν. Η σύγκρουση αποτελεί μια αναπόφευκτη, φυσική εκδήλωση η οποία είναι παρούσα σε όλες τις σημαίνουσες διαπροσωπικές σχέσεις και τα κοινωνικά περιβάλλοντα. - Στη συγκεκριμένη έρευνα έλαβαν μέρος συνολικά 200 άτομα, διευθυντές και διευθύντριες σχολικών μονάδων. Από τα άτομα αυτά, 110 (55%) ήταν άντρες ενώ 90 (45%) ήταν γυναίκες. - Οι διευθυντ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The purpose of this research study is to investigate how male and female school principals and vice principals from Canada and Greece understand and manage conflict in their lives and in the lives of others and in various situations. Specifically, the research study wants to describe gender, leadership and the different conflict management styles, as well as the strength of conflict management of principals, vice principals and head of departments. Conflict is an inevitable and naturally occurring event that is present in all significant relationships and environments. In school environments with diverse values, beliefs, and attitudes, conflict is bound to occur among and between students, parents, teachers, and staff. - In this survey, a total of 200 individuals participated, in a quantitative study, all school principals, vice principals and head of departments. From these individuals, 110 (55%) were male and 90 (45%) were female. - Principals need to gain more knowledge about their ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23903
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23903
ND
23903
Εναλλακτικός τίτλος
Women in educational leadership: A comparative study of conflict management in Greece and Canada
Συγγραφέας
Χατζηδιάκου, Δέσποινα (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Βιτσιλάκη Χρυσή
Κοντάκος Αναστάσιος
Φώκιαλη Πέρσα
Σαΐτης Χρήστος
Ζιώγου-Καραστεργίου Σιδηρούλα
Γουβιάς Διονύσης
Ρούσσος Πέτρος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Φύλο; Διαχείριση συγκρούσεων; Εκπαιδευτική ηγεσία; Ηγεσία και κουλτούρα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xcii, 280 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)