Γνώσεις και στάσεις τυπικών και δυσλεξικών μαθητών του δημοτικού σχολείου απέναντι σε περιβαλλοντικά προβλήματα: Συγκριτική μελέτη

Περίληψη

Κύριος σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι γνώσεις και οι στάσεις των μαθητών με δυσλεξία της ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου, συγκριτικά με τους «κανονικούς» συμμαθητές τους αναφορικά με τα περιβαλλοντικά προβλήματα. Ειδικότερα: - Επιχειρείται η διερεύνηση των γνώσεων και των στάσεων των δυσλεξικών μαθητών του δείγματος αναφορικά με τα περιβαλλοντικά προβλήματα συγκριτικά με τις αντίστοιχες των «κανονικών» συμμαθητών τους. - Μελετάται αν οι παράγοντες «φύλο», «αυτοαντίληψη - αυτοεκτίμηση», «συμμετοχή ή όχι σε (Π.Π.Ε.)», «σχολική επίδοση, και «κοινωνικο-μορφωτικό επίπεδο οικογένειας», οι οποίοι επιδρούν στις γνώσεις και στις στάσεις για τα περιβαλλοντικά προβλήματα των «κανονικών» μαθητών, επιδρούν με τον ίδιο τρόπο στις γνώσεις και στάσεις των δυσλεξικών μαθητών του δείγματος. Εξετάζεται πιθανή ύπαρξη συνάφειας, θετικής η αρνητικής, μεταξύ των περιβαλλοντικών γνώσεων και στάσεων, στους μαθητές με δυσλεξία του δείγματος και αν αυτή λειτουργεί όπως στους «κανονικούς» μαθητές. ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During the last decade, there has been an increase in the number of Environmental Education Programs (EEP) that are implemented m Greek schools. These programs aim at redefining students' relationship with the environment, motivating them to actively participate in its protection, facilitating their understanding of environmental problems' complexity and, finally, forming students' environmental attitudes and helping them develop those skills that will enable them to actively contribute to the solution of environmental problems. The present study aims at examining the effect of school on dyslexic and non-dyslexic 6th Grade Greek public school students’ knowledge and attitudes towards environmental issues. It was earned out in 2007, in Greek Primary Schools, and the participants were 122 students (61 dyslexics and 61 non-dyslexic 6th Grade Greek public school students) aged between 11 to 12 years old. For the implementation of the present study and the collection of data, we used semi-s ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27124
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27124
ND
27124
Εναλλακτικός τίτλος
Knowledge and attitudes of greek primary school dyslexic and non-dyslexic students towards environmental problems: A comparative study
Συγγραφέας
Δημακοπούλου, Μαρία (Πατρώνυμο: Μελέτιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού
Εξεταστική επιτροπή
Καΐλα Μαρία
Παπαδάτος Ιωάννης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Πολεμικός Νικήτας
Σκαναβή Κωνσταντίνα
Ξανθάκου Ποτίτσα
Ανδρεαδάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γνώσεις; Στάσεις; Δυσλεξικοί μαθητές; Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Δημοτικό σχολείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
575 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)