Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2018Γλωσσική διδασκαλία στην Α΄ δημοτικού: συν-οικοδομώντας μια κοινότητα πρώτου σχολικού γραμματισμούΤύμπα, Ευαγγελία Α.
2020Γλωσσική διδασκαλία στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου με βάση την κατανόηση και παραγωγή κειμένων: μια διδακτική παρέμβασηΚαρανταΐδου, Σταυρούλα Α.
2017Γλωσσική εκπαίδευση και σχολικός λόγος στις ομαδοσυνεργατικές διδακτικές πρακτικέςΠαυλίδου, Μαρία Θ.
2007Γλωσσική κωδικοποίηση του εννοιολογικού πεδίου της κίνησης: κυριολεξία και μεταφορά στα ελληνικά παιδιών και ενηλίκωνΣελίμης, Ευστάθιος
2009Γλωσσολογική και ψυχογλωσσολογική μελέτη των παγιωμένων ρηματικών φράσεων με σταθερό υποκείμενο της Νέας Ελληνικής: μορφοσυντακτική ανάλυση, σημασιολεξική διαβάθμιση και επεξεργασία από παιδιά σχολικής ηλικίας.Μίνη, Μαριάννα Ν.
2009Γνώσεις και στάσεις τυπικών και δυσλεξικών μαθητών του δημοτικού σχολείου απέναντι σε περιβαλλοντικά προβλήματα: Συγκριτική μελέτηΔημακοπούλου, Μαρία Μ.
1984ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥΚονδύλης, Δήμος
2021Γνώσεις περιεχομένου και παιδαγωγικές γνώσεις περιεχομένου εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ποιότητα διδασκαλιών στους ρητούς αριθμούςΚυριακορεΐζη, Αικατερίνη Χ.
2012Γνώση και ταυτότητες στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών πολιτικών ανώτατης εκπαίδευσης: το παράδειγμα των προγραμμάτων σπουδών για την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών στην ΕλλάδαΣαρακινιώτη, Αντιγόνη Γ.
2004Γνωστικές και γλωσσικές ιδιαιτερότητες παιδιών πρώτης παιδικής ηλικίας που βρίσκονται σς επικινδυνότητα να αναπτύξουν σχολικές δυσκολίες: ένα ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα πρώϊμης εκπαίδευσης μέσω αναλυτικών μεθόδωνΑναγνωστοπούλου, Ελένη Σ.
2014Γνωστικές και συναισθηματικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας μετακλασικών και σύγχρονων θεμάτων των φυσικών επιστημών στο λύκειοΧαρτζάβαλος, Σωτήριος Θ.
2003Γνωστική συμπεριφορική παρέμβαση σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίεςΚαρμπά-Σχοινά, Χρυσούλα Α.
2024Γονεϊκή εμπλοκή στη σχολική εργασία των παιδιών στο σπίτι: κίνητρα, θυμικές διεργασίες και σχολική επίδοσηΦαλάγγα, Κωνσταντίνα Ν. 
2021Γραμματισμός ενηλίκων μεταναστών σε διαπολιτισμικό περιβάλλον, ως κοινωνικο-πολιτική και πολυτροπική πρακτική: μια παιδαγωγική προσέγγιση θεμελιωμένη στη θεωρία του Paulo FreireΦίστα, Γλυκερία Ι.
2021Γραμματισμός στην ξένη γλώσσα μέσω της αξιοποίησης των εικαστικών τεχνών: σχεδιάζοντας ένα αναλυτικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές/ήτριες της Στ' δημοτικού θεμελιωμένο στην πρόταση των κριτικών [πολυ]γραμματισμώνΕμμανουηλίδου, Μαρία Δ.
2017Γραμματισμός στην πρώτη σχολική ηλικία με τη χρήση εναλλακτικών προσεγγίσεων: μια διδακτική παρέμβαση με βάση το από πάνω προς τα κάτω μοντέλο διδασκαλίαςΞεφτέρη, Ελένη Δ.
2021Γραμματισμός στις φυσικές επιστήμες και περιβαλλοντική πολιτική στην εκπαίδευση ενηλίκων: η περίπτωση του δάσους και της περιβαλλοντικής ηθικής και νομοθεσίαςΚατσινίκας, Κωνσταντίνος Γ.
2015Γραφιστική αφήγηση (graphic novel): ένα νέο είδος για παιδιά;Ζέζου, Αναστασία Ι.
2023Γρηγόριος Ξενόπουλος: ένας "κλασικός" στο σύγχρονο σχολείοΓεωργούση, Άννα-Μαρία Χ.
2006Γυναίκες εκπαιδευτικοί στη διοίκηση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΤάκη, Παρασκευή Ε.