Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2008Αποτελεσματική διδασκαλία: επικοινωνιακό πλαίσιο της σχολικής τάξης και η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικούΚαδιανάκη, Μαρία Ι.
2014Αποτελεσματικότητα ενός ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης στην αλλαγή των στάσεων ατόμων χωρίς αναπηρία ως προς την ενσωμάτωση ατόμων με νοητική καθυστέρηση: εφαρμογή της θεωρίας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς στο εκπαιδευτικό περιβάλλον θερινής κατασκήνωσηςΠαπαιωάννου, Χριστίνα Σ.
2021Από τη μορφολογική μέθοδο ανάλυσης του χορού στη μορφολογική μέθοδο διδασκαλίας του, τον χορευτικό γραμματισμό και την κριτική παιδαγωγική: μια έρευνα δράσης στον ελληνικό παραδοσιακό χορόΦούντζουλας, Γεώργιος Κ.
2017Από την κριτική συνειδητοποίηση στην αλλαγή;: η εμπειρία μιας ομάδας αμοιβαίας μάθησης εκπαιδευτικώνΧαρίση, Αθηνά Π.
2015Από τη σχολική αποτελεσματικότητα στην ποιότητα της σχολικής ζωής: εμπειρική προσέγγιση στο ελληνικό σχολείοΚουτούβελα, Χριστίνα Π.
2024Αποτίμηση της διάχυσης της εκπαιδευτικής καινοτομίας με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιώνΑϊβαζίδου, Μαρίνα Ι.
2020Αποτίμηση της εφαρμογής της μεθόδου «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσηΧρήστου, Μαρία Λ.
2016Αποτίμηση της συμβολής των θεατρικών συμβάσεων στο μάθημα της ιστορίας, μέσω της εφαρμογής ενός σχεδίου έρευνας δράσηςΠαπανικολάου, Γεωργία Λ.
2017Αποτίμηση του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: απόψεις διατελεσάντων προέδρων τουΓούπου, Δροσιά Θ.
2009Από το δάσκαλο στον επιθεωρητή: η περίπτωση του Β. Παπαγεωργίου (1914-1949)Γιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
2023Από τον εμφύλιο στο μετεμφυλιακό κράτος: η περίπτωση του Υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Τσάτσου (1949-1950)Σαραϊδάρης, Θεόδωρος Γ. 
2008Από τον επιθεωρητή στο σχολικό σύμβουλο: ιστορικό-κοινωνική αναδρομή και η σημερινή πραγματικότηταΠαπαβασιλείου-Πυργιωτάκη, Χρυσή Γ.
2019Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικίαΜάρκου, Δήμητρα Β.
2023Αποτύπωση σχέσεων και διαδράσεων σε μια πανεπιστημιακή κλινική μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών: ο ρόλος της επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής)Γιάννου, Ευθυμία-Χαρίκλεια Η.
2018Απόψεις δασκάλων για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσηςΛίβερη-Καντερέ, Αναστασία Χ.
2016Απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαχείριση σχολικών κρίσεων: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνησηΤασούλας, Βάιος Θ.
2021Απόψεις εκπαιδευτικών και μελλοντικών εκπαιδευτικών σε σχέση με τη διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στο σχολικό χώρο και την προσέγγιση της προσευχής ως στοιχείο εθνικής διαπαιδαγώγησηςΛυτσιούση, Στυλιανή Κ.
2008Απόψεις και αντιδράσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τη σεξουαλική αγωγή των μαθητώνΜελιτζάνη, Αναστασία Α.
2013Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειαςΝτινίδου, Χρυσάνθη Δ.
2021Απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοσχολικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές και πρακτικές διδασκαλίας που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασίαΤσιάρα, Ευθυμία Δ.