Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2008 | Αποτελεσματική διδασκαλία: επικοινωνιακό πλαίσιο της σχολικής τάξης και η αυτοαξιολόγηση του εκπαιδευτικού | Καδιανάκη, Μαρία Ι. | |
2014 | Αποτελεσματικότητα ενός ειδικού εκπαιδευτικού προγράμματος παρέμβασης στην αλλαγή των στάσεων ατόμων χωρίς αναπηρία ως προς την ενσωμάτωση ατόμων με νοητική καθυστέρηση: εφαρμογή της θεωρίας της σχεδιασμένης συμπεριφοράς στο εκπαιδευτικό περιβάλλον θερινής κατασκήνωσης | Παπαιωάννου, Χριστίνα Σ. | |
2021 | Από τη μορφολογική μέθοδο ανάλυσης του χορού στη μορφολογική μέθοδο διδασκαλίας του, τον χορευτικό γραμματισμό και την κριτική παιδαγωγική: μια έρευνα δράσης στον ελληνικό παραδοσιακό χορό | Φούντζουλας, Γεώργιος Κ. | |
2017 | Από την κριτική συνειδητοποίηση στην αλλαγή;: η εμπειρία μιας ομάδας αμοιβαίας μάθησης εκπαιδευτικών | Χαρίση, Αθηνά Π. | |
2015 | Από τη σχολική αποτελεσματικότητα στην ποιότητα της σχολικής ζωής: εμπειρική προσέγγιση στο ελληνικό σχολείο | Κουτούβελα, Χριστίνα Π. | |
2024 | Αποτίμηση της διάχυσης της εκπαιδευτικής καινοτομίας με τη χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών | Αϊβαζίδου, Μαρίνα Ι. | |
2020 | Αποτίμηση της εφαρμογής της μεθόδου «μετασχηματίζουσα μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία» στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Χρήστου, Μαρία Λ. | |
2016 | Αποτίμηση της συμβολής των θεατρικών συμβάσεων στο μάθημα της ιστορίας, μέσω της εφαρμογής ενός σχεδίου έρευνας δράσης | Παπανικολάου, Γεωργία Λ. | |
2017 | Αποτίμηση του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: απόψεις διατελεσάντων προέδρων του | Γούπου, Δροσιά Θ. | |
2009 | Από το δάσκαλο στον επιθεωρητή: η περίπτωση του Β. Παπαγεωργίου (1914-1949) | Γιαννόπουλος, Κωνσταντίνος Γ. | |
2023 | Από τον εμφύλιο στο μετεμφυλιακό κράτος: η περίπτωση του Υπουργού Παιδείας Κωνσταντίνου Τσάτσου (1949-1950) | Σαραϊδάρης, Θεόδωρος Γ. | |
2008 | Από τον επιθεωρητή στο σχολικό σύμβουλο: ιστορικό-κοινωνική αναδρομή και η σημερινή πραγματικότητα | Παπαβασιλείου-Πυργιωτάκη, Χρυσή Γ. | |
2019 | Από το παραδοσιακό παιχνίδι στο ηλεκτρονικό: κοινωνική και εκπαιδευτική προσέγγιση και αντίκτυπος στην παιδική ηλικία | Μάρκου, Δήμητρα Β. | |
2023 | Αποτύπωση σχέσεων και διαδράσεων σε μια πανεπιστημιακή κλινική μέσα από τη χρήση νέων τεχνολογιών: ο ρόλος της επικοινωνίας (εσωτερικής και εξωτερικής) | Γιάννου, Ευθυμία-Χαρίκλεια Η. | |
2018 | Απόψεις δασκάλων για τον θεσμό του σχολικού συμβούλου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα γενικής και ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης | Λίβερη-Καντερέ, Αναστασία Χ. | |
2016 | Απόψεις διευθυντών και εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη διαχείριση σχολικών κρίσεων: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση | Τασούλας, Βάιος Θ. | |
2021 | Απόψεις εκπαιδευτικών και μελλοντικών εκπαιδευτικών σε σχέση με τη διαχείριση της θρησκευτικής ετερότητας στο σχολικό χώρο και την προσέγγιση της προσευχής ως στοιχείο εθνικής διαπαιδαγώγησης | Λυτσιούση, Στυλιανή Κ. | |
2008 | Απόψεις και αντιδράσεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τη σεξουαλική αγωγή των μαθητών | Μελιτζάνη, Αναστασία Α. | |
2013 | Απόψεις και στάσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και γονέων για τη συνεργασία σχολείου-οικογένειας | Ντινίδου, Χρυσάνθη Δ. | |
2021 | Απόψεις των εκπαιδευτικών προσχολικής και πρωτοσχολικής αγωγής σχετικά με τις στρατηγικές και πρακτικές διδασκαλίας που ενισχύουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία | Τσιάρα, Ευθυμία Δ. | |