Αποτίμηση του θεσμού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου: απόψεις διατελεσάντων προέδρων του

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εντάσσεται στο ευρύτερο πεδίο της εκπαιδευτικής πολιτικής. Συγκεκριμένα, έχει ως αντικείμενο πραγμάτευσης και συζήτησης το θεσμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο οποίος εξετάζεται θεωρητικά και εμπειρικά. Τη θεωρητική ανάλυση του ευρύτερου πλαισίου και βασικών πτυχών του θεσμού συμπληρώνει μια ποιοτική ερευνητική προσέγγιση. Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση απόψεων διατελεσάντων προέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το θεσμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Ειδικότερα, μέσω ημι-δομημένων συνεντεύξεων καταγράφηκαν οι απόψεις έξι διατελεσάντων προέδρων για τη φυσιογνωμία, την οργάνωση και λειτουργία, το έργο, το πλαίσιο συνεργασίας και τη συμβολή του θεσμού στο χώρο της εκπαίδευσης. Η ανάλυση του υλικού έγινε με τη μέθοδο της ποιοτικής ανάλυσης περιεχομένου. Οι διαπιστώσεις που προέκυψαν προβάλλουν μια εικόνα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Συνιστούν μια συνολική αποτίμηση ενός πολυετούς και πολύπλευρου θεσμού που συνέβαλλε στην υλοποίηση της εκάστοτε εκπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The current thesis is part of the wider scope of the educational policy. More specifically, the institution of the Greek Pedagogical Institute is treated and debated both theoretically and empirically. The theoretical analysis of the wider frame and basic aspects of the institution is complemented with a qualitative research approach. The purpose of the research was the examination of the views of former presidents of the Greek Pedagogical Institute on the institution itself. In particular, the views of six former presidents on the Institute’s physiognomy, organization and operation, projects, framework of cooperation and contribution to education have been recorded through semi-structured interviews. The analysis of the material was achieved with the method of qualitative content analysis. The findings which resulted from this research illustrate a portrait of the Greek Pedagogical Institute. They comprise an all-embracing assessment of a long-lasting and multi-faceted institution, wh ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/40883
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/40883
ND
40883
Εναλλακτικός τίτλος
An evaluation of the institution of the Greek Pedagogical Institute: viewpoints of its former presidents
Συγγραφέας
Γούπου, Δροσιά (Πατρώνυμο: Θεόδωρος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Χατζηδήμου Δημήτριος
Μαυροσκούφης Δημήτριος
Μπονίδης Κυριάκος
Μπίκος Κωνσταντίνος
Σταμοβλάσης Δημήτριος
Κουγιουρούκη Μαρίνα
Στραβάκου Πελαγία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο; Εκπαιδευτική πολιτική; Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση; Ανάλυση περιεχομένου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
379 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)