Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2007 | Ιστορική και εννοιολογική μελέτη της ανάπτυξης της ηλεκτρομαγνητικής θεωρίας και εφαρμογές στη διδασκαλία του ηλεκτρομαγνητισμού | Πιπιλιαγκοπούλου-Βατάκα, Ανδριάνα Ο. | |
2018 | Ιστορική παιδεία και εθνική διαπαιδαγώγηση: αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών για το μάθημα της Ιστορίας | Χριστόπουλος, Γεώργιος Π. | |
2005 | Ιστορική σκέψη και ενσυναίσθηση των μαθητών της Α'βάθμιας και της Β'βάθμιας εκπαίδευσης στην ιστορία | Κουργιαντάκης, Χαράλαμπος Σ. | |
2019 | Ιστορική συγκυρία, εκπαιδευτική και δικαστική πραγματικότητα στη βόρεια και δυτική Πελοπόννησο την περίοδο 1941-1949 μέσα από αρχειακά (εκπαιδευτικά και δικαστικά) έγγραφα | Κοκκινάκη, Δήμητρα Ι. | |
2019 | Ιστορικός γραμματισμός και σχολική Ιστορία: διδασκαλία με εστίαση στις δομικές ιστορικές έννοιες | Καραμανώλη, Ελένη Χ. | |
2021 | Ιχνηγραφώντας τις κειμενικές διαδρομές στη διαπραγμάτευση κοινωνικών ταυτοτήτων: από τη βιογραφία στο σενάριο και οι παιδαγωγικές τους συνεπαγωγές | Ντανόπουλος, Δημήτριος Κ. | |
2001 | Ιωάννης Πέζαρος ( 1749 - 1806 ): η εποχή, το έργο, η αλληλογραφία του | Λαφαζάνης, Μιχαήλ Θ. | |
2021 | Καθημερινές τελετουργίες στο νηπιαγωγείο: διαμορφώνοντας την κοινωνική πραγματικότητα και τη δράση των νηπίων | Κάτσενου, Ειρήνη Σ. | |
2013 | Καθολικά στην ιατρική ορολογία και μεταφραστικές προτεραιότητες στην εκπαίδευση μεταφραστών από την ιταλική στην ελληνική | Χατζής, Μιλτιάδης Κ. | |
2021 | Καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις στις Βιοεπιστήμες: αξιολόγηση της μαθησιακής εμπειρίας μέσω εφαρμογών εικονικής πραγματικότητας | Καλτσίδης, Χρήστος Α. | |
2019 | Καινοτομία στο δημόσιο σχολείο: προσλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Θεοδωρόπουλος, Νικόλαος Θ. | |
2014 | Καινοτομικά προγράμματα αγωγής υγείας στη μέση εκπαίδευση: καθηγητές και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εφήβων (Σ.Δ.Ε) | Φρούντα, Μαρία Χ. | |
2022 | Καινοτόμος μέθοδος αποθήκευσης και μετάδοσης δεδομένων, τεχνολογία Blockchain, κοινωνιο-ψυχολογικές επιπτώσεις, προσεγγίσεις και εφαρμογές στην εκπαίδευση και τη μάθηση | Γρηγοριάδου, Βαλεντίνη Χ. | |
2021 | Καλλιεργώντας την ικανότητα των μαθητών να σκέφτονται συστημικά: μια διδακτική προσέγγιση στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας | Σαμαρτζή, Έλλη Α. | |
2021 | Καταγραφή των γνώσεων και της βασικής στάσης (Τυφλότητα / Plant Blindness) απέναντι στα φυτά: μια διηλικιακή μελέτη του φαινομένου σε εκπαιδευόμενους πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης | Αμπράζης, Αλέξανδρος Δ. | |
2007 | Καταθλιπτική διαταραχή και σχολική δυσλειτουργία σε παιδιά 10 - 14 ετών | Μουλλά, Βασιλική | |
2010 | Κατάκτηση και διδακτική της ορθογραφίας: το παράδειγμα της Νέας Ελληνικής | Αναγνωστοπούλου, Ασημίνα Γ. | |
2004 | Κατανεμημένο σύστημα εκπαίδευσης από απόσταση από ετερογενείς πηγές του διαδικτύου | Σολωμός, Κωνσταντίνος Γ. | |
2017 | Κατανόηση αυθεντικών μη αφηγηματικών κειμένων από παιδιά Ε΄και ΣΤ΄τάξεων δημοτικού σχολείου: μια ψυχογλωσσολογική προσέγγιση | Χατζηαθανασίου, Ανδρέας Χ. | |
2014 | Κατανόηση και παραγωγή πολυτροπικών κειμένων στην προσχολική ηλικία: η περίπτωση των χαρτών | Γκόρια, Σοφία Κ. | |