Καινοτομικά προγράμματα αγωγής υγείας στη μέση εκπαίδευση: καθηγητές και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση εφήβων (Σ.Δ.Ε)

Περίληψη

Η εκπαίδευση, οργανωμένη σε εκπαιδευτικό σύστημα και παρεχόμενη από το σχολείο, λειτουργεί ως καθοριστικός παράγοντας στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, των στάσεων και των συμπεριφορών του γενικά, αλλά και ειδικά, εκείνων που είναι σχετικές με τη υγεία. Στο πλαίσιο του σχολείου υλοποιούνται προγράμματα αγωγής υγείας στα οποία ο εκπαιδευτικός κατέχει κεντρικό ρόλο και είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχημένη εφαρμογή των εν λόγω προγραμμάτων. Στην παρούσα εργασία μέσα από μια στοχευμένη εννοιολογική ανάλυση οργανώθηκε η επιστημολογική συγκρότηση και η περιχαράκωση του θέματος (προαγωγή υγείας, αγωγή υγείας και σεξουαλική διαπαιδαγώγηση) επικεντρώνοντας στην εργαλειακή εφαρμογή του, που αφορούσε τη σύνδεση της αγωγής υγείας και ειδικά της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με το σχολείο και τον/την εκπαιδευτικό. Εστιάζοντας στα προγράμματα αγωγής υγείας και σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναδείχθηκε το έργο που καλείται να εκτελέσει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Education, provided in the school system, has an immense influence in the personality, the attitude and the behavior of a person. More specifically, an individual’s health related behavior and attitude are influenced by education. The role of a teacher in the successful implementation of health education programmes, that take place in the school system, is considered to be of vital importance. In the present study, a targeted conceptual analysis was used to approach the epistemological composition and entrenchment of the above issues (health promotion, health education and sex education). We focused on the application of the research tools, which are related to the association between the health education and especially sex education and the teacher, as well as the school context. The significance of a teacher’s role has been emphasized as far as health education / sex education programmes in secondary schools is concerned. A teacher’s basic education, his (her) training and self-direc ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/36233
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/36233
ND
36233
Εναλλακτικός τίτλος
Innovative projects for health education in secondary education: teachers and sexuality education for teenagers (S.E.T)
Συγγραφέας
Φρούντα, Μαρία του Χρήστος
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Κούτρας Βασίλειος
Γκότοβος Αθανάσιος
Μαραγκουδάκη Ελένη
Μπρούζος Ανδρέας
Αθανασίου Κυριάκος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Αγωγή Υγείας; Προαγωγή υγείας; Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Καθηγητές και προγράμματα; Ατομική και κοινοτική ενδυνάμωση; Βασική εκπαίδευση στην υγεία; Προγράμματα αγωγής υγείας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
392 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)