Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2016 | Η χρήση του ψηφιακού βίντεο μέσω διαδικτύου στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση | Αρβανιτίδου, Βασιλεία Β. | |
2021 | Η χρήση των greeklish ως παράγοντας διαμόρφωσης της γλωσσικής επίγνωσης και ικανότητας των μαθητών | Θωμά, Ράλια Γ. | |
2004 | Η χρήση των εικονικών περιβαλλόντων στη διδακτική της ιστορίας: μια προσέγγιση με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις ιστορικών κόσμων | Κωστάκης, Παναγιώτης Ν. | |
2011 | Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διερεύνηση της αντίληψης και την αξιοποίηση εννοιών των εφαρμοσμένων μαθηματικών σε μικρά παιδία: η έννοια του ρίσκου | Νικηφορίδου, Ζωή Π. | |
2007 | Η χρήση των προηγμένων τηλεπικοινωνιακών δικτύων και υπολογιστικών συστημάτων για τη διαρκή γλωσσική κατάρτιση και εξειδίκευση | Γαλατσοπούλου, Φανή Γ. | |
2012 | Η χρήση των στατικών παραστατικών πηγών στο μαθήμα της ιστορίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Πέλλας για τη χρήση φωτογραφιών και γελοιογραφιών ως πηγών στο μάθημα της ιστορίας | Παπαδάκη, Αντωνία Δ. | |
2020 | Η χρήση των τεχνολογιών, περιβαλλόντων και εργαλείων του διαδικτύου (Web2.0, τηλεδιάσκεψη, τηλεκπαίδευση) στη διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών: εφαρμογή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Γκίκας, Αλέξανδρος Β. | |
2008 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στoν πρώτο κύκλο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: η αγγλοσαξωνική και η ελληνική εμπειρία | Νικολαΐδου, Σοφία Η. | |
2016 | Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τους | Κουκουφίκη, Σταυρούλα Λ. | |
2015 | Η χρονική και αποψιακή μορφολογία στη διδασκαλία της ελληνικής και της κορεατικής ως ξένων γλωσσών | Kim, Hyejin S. | |
2020 | Η ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίας | Γκουτσιουκώστα, Ζησούλα Π. | |
2022 | Η ψηφιοποίηση της γνώσης και η επίδρασή της στην πανεπιστημιακή έρευνα | Καταβολάδα, Ευαγγελία Γ. | |
2003 | Η ψυχοκινητική αγωγή ως προϋπόθεση και μέσο βελτίωσης της γραφοκινητικής δεξιότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας | Τρούλη, Καλλιόπη Γ. | |
2001 | Η ψυχοπαιδαγωγική της δημιουργικότητας: πρόγραμμα άσκησης και προαγωγής της δημιουργικής σκέψης σε παιδιά του νηπιαγωγείου | Μάνου, Βασιλική Κ. | |
2020 | Θεατρικές μέθοδοι και η διδακτική αξιοποίησή τους στη διδασκαλία της αγγλικής ως ξένης γλώσσας στο δημοτικό σχολείο: το παράδειγμα του Μανδύα του Ειδικού | Κοσμά, Γεωργία-Μυρσίνη Ν. | |
2019 | Θεραπευτικές ιδιότητες του γραπτού λόγου: προβλήματα στην παραγωγή γραπτού λόγου και άγχος μαθητών με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Παπατρέχα, Βιργινία Μ. | |
2000 | Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικών | Βρυνιώτη, Καλλιόπη Π. | |
2021 | Θεσμικός εκδημοκρατισμός του σύγχρονου πανεπιστημίου | Παπανικολάου, Βάια Κ. | |
2024 | Θεωρία πολυπλοκότητας, επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα στην έρευνα των κοινωνικών επιστημών: εφαρμογή της ανάλυσης δικτύων στις αναπαραστάσεις γνωσιολογικών πεποιθήσεων | Γκέβρου, Μαρία Σ. | |
2021 | Θεωρίες και πρακτικές για την εννοιολόγηση και τη διδακτική εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης με χρήση τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών: η έννοια της "μεταβολής" και η δυνατότητα επιρροής της στη διδασκαλία βασικών εννοιών της ανάλυσης από την πρωτοβάθμια μέχρι την τριτοβάθμια εκπαίδευση | Ρεμούνδου, Δήμητρα Ι. | |