Θεσμικός διαχωρισμός και συνεργασία μεταξύ νηπιαγωγείου και πρωτοβάθμιου σχολείου στη Γερμανία και στην Ελλάδα: εμπειρική - συγκριτική προσέγγιση των απόψεων Ελλήνων και Γερμανών εκπαιδευτικών

Περίληψη

Αντικείμενο της διατριβής αποτελεί η διερεύνηση των προϋποθέσεων της συνεργασίαςμεταξύ του Νηπιαγωγείου και του Πρωτοβάθμιου Σχολείου στην Ελλάδακαι στη Γερμανία. Στο πρώτο μέρος της διατριβής αναπτύσσονται οι ιστορικο-κοινω-νικές και οργανωτικές προϋποθέσεις του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείουτης Ελλάδας και αντίστοιχα του Kindergarten και της Grundschule της Γερμανίας.Το δεύτερο μέρος αηοτ^ίη συγκριτική-εμπειρική διερεύνηση των απόψεων των Ελλήνωνκαι Γερμανών νηπιαγωγών και δασκάλων/σ<χών σε ό,τι αφορά τη συνεργασίαμεταξύ Νηπιαγωγείου και Πρωτοβάθμιου Σχολείου. Η συλλογή των δεδομένων διε-ξήχθη στη Φρανκφούρτη το 1996 και στην Αθήνα το 1997. Στις βασικές ιδιαιτερότητεςμεταξύ της Ελλάδας και της Γερμανίας (κρατιδίου της Έσσης) ανήκει το γεγονόςότι στην Ελλάδα το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο συναπαρτίζουν την ΠρωτοβάθμιαΕκπαίδευση και υπάγονται ήταν ίδιο φορέπ τη Υττη-ηργρίο ΠΡΜΑΡΙΓΪΓ Υ.τηΓερμανία (κρατίδιο της Έσσης) το Kindergarten αποτελεί από το 1970 και μετά τηνπρώτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The subject of the present doctoral thesis is the cooperation between primary schooland kindergarten teachers. This subject was chosen because of the relevance uuupcrationhas for the uninterrupted transition of the children trom the kindergarten io theprimary school, as past educational research has shown. The conditions influencingnegatively or positively cooperation have been investigated in a systematic compansonof the relevant institutional structures in Greece and Germany, in the federal state(Bundesland) of Hesse. This choice was motivated because of significant institutionaldifferences between the two countries which are considered by hypothesis to be relevantfor the cooperation; in Greece the kindergarten and the primary school are partsof an integrated educational system whereas in Germany the kindergarten and theprimary school ("Grundschule") do not belong to an integrated school structure. Forthe purpose of the comparison the districts of Athens (Greece) and of Frankfurt(Hes ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21219
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21219
ND
21219
Εναλλακτικός τίτλος
Institutional separation and cooperation between pre-school and primary school in Germany and Greece: an empirical-comparative investigation of the views of greek and german pre-school and primary school teachers
Συγγραφέας
Βρυνιώτη, Καλλιόπη (Πατρώνυμο: Πανταζής)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ματθαίου Δημήτριος
Ξωχέλλης Παναγιώτης
Mitter Wolfgang
Παπάς Αθανάσιος
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Τσιπλητάρης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Προδημοτική εκπαίδευση; Δημοτική εκπαίδευση; Εμπειρική-συγκριτική διερεύνηση; Έλληνες εκπαιδευτικοί; Γερμανοί εκπαιδευτικοί; Νηπιαγωγεία; Πρωτοβάθμιο σχολείο; Ιστορικοκοινωνική εξέλιξη; Βασικό σχολείο; Θεσμικά προφίλ; Ελλάδα; Γερμανία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
401 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)