Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Εκπαίδευση
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2005Διερεύνηση των στάσεων παιδιών και εφήβων απέναντι στις διαφημίσεις τσιγάρωνΠρεπουτσίδου, Γαρυφαλλιά-Μαρία
2012Διερεύνηση των στάσεων των γονέων σχετικά με την εμπλοκή τους στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία σε επίπεδο Δημοτικού ΣχολείουΚλαδάκης, Ιωάννης Ε.
2014Διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ ψυχοκοινωνικών παραγόντων και της φυσικής δραστηριότητας εφήβων μαθητώνΓιαννάκου, Αναστασία Χ.
2021Διερεύνηση των χαρακτηριστικών των διασκευασμένων κειμένων των γλωσσικών εγχειριδίων της Στ' τάξης του Δημοτικού σχολείου στη βάση της πολιτικής ορθότηταςΣουβλίδη, Μαρία Χ.
2015Διερεύνηση των ψυχικών παραμέτρων και των κοινωνικών δεξιοτήτων στην προσαρμογή των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην Α/θμια εκπαίδευσηΑλεβίζου, Αναστασία Γ.
2021Διερεύνηση φαινομένων σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού, ψυχοκοινωνικής επάρκειας και στρατηγικών αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων μαθητών προεφηβικής και εφηβικής ηλικίας με και χωρίς ΔΕΠ/ΥΓάκης, Κωνσταντίνος Ν.
2012Διερευνώντας όψεις της αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής πολιτικής στην εκκλησιαστική εκπαίδευση: το προφίλ, οι στάσεις, οι αντιλήψεις και οι επαγγελματικές επιλογές των μαθητών τηςΧριστοφορίδης, Θεόδωρος Χ.
2024Διερευνώντας την προώθηση της δημιουργικότητας στην διδασκαλία λογοτεχνικών κειμένων στα μουσικά σχολεία (Γ γυμνασίου) μέσα από την διασύνδεσή της λογοτεχνίας με τη μουσικήΚαρούσου, Κυριακή Ό.
2023Διερευνώντας τη συμβολή γλωσσικών, γνωστικών και πολιτισμικών παραγόντων στη διδακτική και οικοδόμηση γνώσης των θετικών επιστημών με επικέντρωση στα μαθηματικά και την πληροφορικήΚρητικού, Μαγδαληνή Κ. 
2006Διοίκηση εκπαιδευτικών μονάδων: ψυχολογικές και κοινωνικές παράμετροι διοικητικής αποτελεσματικότηταςΡάπτης, Νικόλαος Γ.
2005Διοίκηση εποπτεία και λειτουργία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και οι αντιλήψεις, θέσεις και απόψεις των προϊσταμένων διευθύνσεων και γραφείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και των διευθυντών δημοτικών σχολείων για το διοικητικό έργο σε περιφερειακό και σχολικό επίπεδοΚώτσης, Κωνσταντίνος Ι.
2020Διοίκηση ολικής ποιότητας (Δ.Ο.Π.) και εκπαίδευση: η περίπτωση της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσηςΚαϊσέρογλου, Νικόλαος Χ.
2018Διοίκηση σχολικών μονάδων μέσω της διοίκησης ολικής ποιότητας με στόχο την αποτελεσματικότηταΚαλογεράκη, Ιωάννα Ν.
1996ΔΟΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΣτεφανίδης, Κωνσταντίνος Ν.
2024Δομές φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων και σχολεία: η «εκτατική» μάθηση στο πλαίσιο της αλληλεπίδρασής τουςΚαλομενίδου, Όλγα Θ.
2008Δομή και λειτουργία του ελληνικού σχολείου στην Ανατολική Θράκη κατά την περίοδο της οθωμανοκρατίας (1352-1922): το ιδεολογικό υπόβαθρο της εκπαιδευτικής διαδικασίαςΔρούγκα, Κλεονίκη Α.
2018Δομημένο περιβάλλον, ενεργητική μετακίνηση και φυσική δραστηριότητα: μία συγκριτική μελέτη μεταξύ των πόλεων της Αθήνας και της ΘεσσαλονίκηςΚαρακατσάνης, Κωνσταντίνος Ζ.
2020Δραστηριότητες και εικόνα στην ανάδειξη των λογοτεχνικών κειμένων στα ανθολόγια της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η αξιοποίησή τους από τους εκπαιδευτικούςΔραΐνα, Παναγιώτα Σ.
2005Δραστηριότητες μοντελοποίησης για τη διδασκαλία της φυσικής, με αξιοποίηση τεχνολογικών περιβαλλόντων μάθησηςΟρφανός, Στυλιανός Λ.
2002Δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα δραστηριοτήτων για την ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στο νηπιαγωγείο: Η περίπτωση της έννοιας του μήκουςΠαπανδρέου, Μαρία Π.