Διαπολιτισμική εκπαίδευση και ανάπτυξη υπευθυνότητας: από τη φυσική αγωγή στη σχολική τάξη

Περίληψη

Σε πολλά μέρη του κόσμου οι συνεχείς μεταναστευτικές ροές διαμορφώνουν μια νέα πολυπολιτισμική πραγματικότητα. Ο ρυθμός μετανάστευσης τα τελευταία χρόνια προς το ευρωπαϊκό έδαφος διαφέρει σε σχέση με το παρελθόν όσον αφορά στις χώρες και στις συνθήκες προέλευσης των εισερχόμενων πληθυσμών. Χώρες όπως η Ελλάδα, που μέχρι πρόσφατα δεν ήταν η πρώτη επιλογή των μεταναστευτικών πληθυσμών, σήμερα καλούνται να αντιμετωπίσουν τις αυξημένες ανάγκες των πολυπολιτισμικών κοινωνιών. Ως εκ τούτου, η κοινωνική ένταξη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο και βασίζεται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των εισερχομένων όσο και των πληθυσμών υποδοχής.Λαμβάνοντας υπόψη τις αμέτρητες δυνατότητες της σωματικής δραστηριότητας και του αθλητισμού για την κοινωνική ένταξη, αναγνωρίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί και οι προπονητές πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα διαπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης και πολλές ευκαιρίες στα αντίστοιχα πλαίσια. Ως ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In many parts of the world, continuous migration flows are shaping a new multicultural reality. The rate of migration in recent years to the European ground differs from the past concerning the countries and conditions of origin of the incomings. Countries like Greece, which until recently was not the first choice of immigrant populations, today are called to face the increased needs of multicultural societies. Therefore, social inclusion plays an important role and is based on intercultural education which creates the conditions for improving the quality of life of both the incomings and the hosts. Taking into consideration the innumerable potential of physical activity and sports for social inclusion, it is acknowledged that physical education (PE) teachers and coaches need to be able to create an intercultural learning environment and plenty of opportunities in their respective contexts. Therefore, the main purpose of the present research was to support PE teachers and coaches to e ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/52852
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/52852
ND
52852
Εναλλακτικός τίτλος
Intercultural education and the development of responsibility: from physical education to the school classroom
Συγγραφέας
Παπαγεωργίου, Ελευθερία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής, Αθλητισμού και Διαιτολογίας. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Διγγελίδης Νικόλαος
Παπαϊωάννου Αθανάσιος
Γούδας Μάριος
Κρομμύδας Χαράλαμπος
Θεοδωράκης Ιωάννης
Χατζηγεωργιάδης Αντώνιος
Χασάνδρα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Φυσική αγωγή, μοντέλο Hellisson, προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα, διαπολιτισμική εκπαίδευση; Εκπαίδευση εκπαιδευτικών; Πρόσφυγες - μετανάστες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)