Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2022 | Μορφές τέχνης σε δημόσιους χώρους (public spaces) γύρω από τις Πρέσπες: χώρος διέλευσης με οπτική ταυτότητα και ιστορία | Βουδούρη, Ασπασία Σ. | |
2012 | Νέες επικοινωνιακές δομές και συμβάσεις: γλωσσολογική και κοινωνιολογική ανάλυση των διαδικτυακών συζητήσεων των νέων | Καππάτου, Αναστασία Δ. | |
2012 | Ο δραματικός λόγος του Σοφοκλή: ποσοτική και σημειωτική ανάλυση στο κείμενο Αντιγόνη | Ηλιάδου, Μάρθα Δ. | |
2018 | Ο ηθικός λόγος στη ρητορική του Αριστοτέλη: διδακτική προσέγγιση στην εκπαιδευτική αγωγή και διαμεσολάβηση | Τζήμας, Γεώργιος Μ. | |
2010 | Οι γλωσσικές δεξιότητες των νηπίων υπό το πρίσμα του αναδυόμενου γραμματισμού: η συμβολή των κειμένων | Γώτη, Ευθυμία Γ. | |
2009 | Οι διωγμοί των Ελλήνων της Ιωνίας 1914-1922 | Μπουμπουγιατζή, Ευαγγελία Δ. | |
2021 | Οι έμφυλες αναπαραστάσεις στα μαθήματα της Γλώσσας και της Μελέτης Περιβάλλοντος των δύο πρώτων τάξεων του Δημοτικού: σχολικά εγχειρίδια, απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών | Αλεξόπουλος, Παναγιώτης-Χρήστος Δ. | |
2010 | Οι κοινοβουλευτικές εκλογές στη Φλώρινα (1926-2009): εκλογικές συμπεριφορές. Πολιτική ιδεολογία μέσα από τον τοπικό τύπο | Ζάγκος, Χρήστος Δ. | |
2020 | Οι κοινωνικές και πολιτισμικές αναπαραστάσεις της αγγλοσαξονικής κουλτούρας στα σχολικά εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Καρρά, Βασιλική Χ. | |
2005 | Οι νέες τεχνολογίες ως μια περίπτωση εκπαιδευτικής αλλαγής: μια μακροχρόνια έρευνα δράσης σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Σπανάκα, Αδαμαντία Κ. | |
2007 | Οι ορθόδοξοι χριστιανικοί παιδαγωγικοί προσανατολισμοί και οι περί του μαθήματος των θρησκευτικών σύγχρονες διδακτικές προτάσεις στην Α/βάθμια εκπαίδευση | Ισπυρίδης, Δήμος Χ. | |
2012 | Οι πρώτες προσπάθειες του Νεοελληνικού κράτους για την εισαγωγή της Ειδικής Εκπαίδευσης: η συμβολή της Ρόζας Ιμβριώτη | Χαρίση, Αντωνία Ν. | |
2015 | Ολική ποιότητα στη διοίκηση: η περίπτωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για την εφαρμογή της βέλτιστης εκπαιδευτικής πολιτικής | Ζιρίνογλου, Πουλχερία Α. | |
2020 | Ο λόγος των εκπαιδευτικών και ο λόγος για τους εκπαιδευτικούς: εκπαίδευση, εκπαιδευτικοί και ταυτότητες την περίοδο 1945-1949 στην περιοχή της Φλώρινας | Κουρεμένου, Ειρήνη Γ. | |
2019 | Ο μύθος στην ψηφιακή εποχή: ενίσχυση της δεξιότητας κατανόησης του προφορικού λόγου από παιδιά προσχολικής ηλικίας | Γκαντιά, Ελένη Δ. | |
2020 | Ο ρόλος των εθνικών προσχολικών αναλυτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κριτικά σκεπτόμενων ενεργών πολιτών: οι περιπτώσεις της Ελλάδας, Γαλλίας, Γερμανίας, Σουηδίας και Φινλανδίας | Μαργαρίτη, Αδαμαντία Α. | |
2016 | Ο τομέας των οδικών μεταφορών και η ενεργειακή μετάβαση: συσχέτιση τεχνολογικών, οικονομικών και πολιτικών παραμέτρων με χρήση υπολογιστικών μεθόδων | Τσίτα, Αικατερίνη Γ. | |
2020 | Ο χώρος της πολυπλοκότητας ως χώρος αναζήτησης σύγχρονης εκφραστικής φόρμας στη ζωγραφική | Μαυρομμάτης, Αριστείδης Γ. | |
2016 | Παιδαγωγικές πρακτικές κριτικού γραμματισμού | Χλαπουτάκη, Ελισάβετ Ν. | |
2020 | Πανοπτισμός και κανονικοποίηση: η πρόσβαση στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση και η γέννηση των εισαγωγικών εξετάσεων σύμφωνα με την αρχαιολογική και γενεαλογική μέθοδο του M. Foucault από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας του Πανεπιστημίου έως και την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964 | Γκαρανάτσιου, Δέσποινα Γ. | |