Οι ορθόδοξοι χριστιανικοί παιδαγωγικοί προσανατολισμοί και οι περί του μαθήματος των θρησκευτικών σύγχρονες διδακτικές προτάσεις στην Α/βάθμια εκπαίδευση
Περίληψη
Στις τελευταίες αναθεωρήσεις των Α.Π., διαπιστώνουμε μια προσπάθεια αναβάθμισης της Θρησκευτικής Αγωγής, που στην πράξη όμως δεν έχει την ανάλογη ανταπόκριση και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Έτσι, η πορεία για την επίτευξη των ορθόδοξων χριστιανικών παιδαγωγικών προσανατολισμών παραμένει σχεδόν η ίδια. Συγκεκριμένα, το Μ.Θ., στο Δημοτικό Σχολείο σήμερα, φαίνεται πως δεν εκπληρώνει τους σκοπούς του. Η διδακτική του μαθήματος, παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα και δε φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Τα παιδιά βρίσκονται μακριά απ’ αυτό, το οποίο μάλιστα υποβαθμίστηκε και θεωρείται υποδεέστερο των άλλων μαθημάτων. Τα διδακτικά εγχειρίδια δείχνουν ότι, δεν είναι τα πλέον κατάλληλα και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν το μάθημα στο Δημοτικό σχολείο, δεν έχουν τα απαραίτητα εφόδια για τη διδασκαλία του. Οι δε μικροί μαθητές μάλλον δεν κατανοούν τις βασικές θρησκευτικές έννοιες και βρίσκονται μακριά από το θρησκευτικό βίωμα και τις αξίες που προσφέρει το συγκεκριμένο μάθημα. Τα παραπάνω προβλή ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (158.1 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.