Οι νέες τεχνολογίες ως μια περίπτωση εκπαιδευτικής αλλαγής: μια μακροχρόνια έρευνα δράσης σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/13770
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/13770
ND
13770
Εναλλακτικός τίτλος
Computers in education as a case of educational change: a longitudinal action research with teachers of primary education
Συγγραφέας
Σπανάκα, Αδαμαντία (Πατρώνυμο: Κ.)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Παπαδοπούλου Βασιλική
Μακράκης Βασίλης
Ράπτης Αριστοτέλης
Μπίκος Κωνσταντίνος
Φαχαντίδης Νικόλαος
Μπέσσας Δημήτριος
Θωϊδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτική τεχνολογία; Υπερμέσα; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Προγράμματα υπερμεσικά; Θεωρία θεμελιακή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
295 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)