Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2018 | Η συμβολή των "αισθητικών δραστηριοτήτων ροής" στην εμπλοκή των παιδιών πρωτοσχολικής ηλικίας κατά τις μαθησιακές διαδικασίες του γλωσσικού μαθήματος: μια διδακτική προσέγγιση | Αργυριάδη, Αγάθη Γ. | |
2013 | Η συμβολή των γνωστικών στρατηγικών της περίληψης και της γραφικής αναπαράστασης δομής κειμένου στη βελτίωση της κατανόησης και της χρήσης των στρατηγικών: ένα πρόγραμμα παρέμβασης σε Έλληνες φοιτητές στο μάθημα της αγγλικής ως ξένης γλώσσας | Ριζούλη, Θεόκλεια Κ. | |
1998 | Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΙΜΩΡΗΜΕΝΟΥ ΑΘΛΗΤΗ ΥΨΗΛΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΙΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ | Souri, Khader | |
2014 | Η συναισθηματική νοημοσύνη σε σχέση με το κλίμα της τάξης και τη σχολική επίδοση των παιδιών | Αλεξανδράτου, Βαρβάρα Φ. | |
2022 | Η συνδεσιμότητα της περιοχής BROCA σε παθολογικό και υγιή πληθυσμό: μία μελέτη απεικόνισης μαγνητικού συντονισμού | Κουρτίδου, Παρασκευή Γ. | |
2020 | Η συνεργασία των εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας: αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών σε σχολεία του νομού Πιερίας | Βιδάκης, Χρήστος Δ. | |
2023 | Η σύνθεση της ατομικής (ψυχολογικής) και περιβαλλοντικής προσέγγισης στο πέρασμα στην εγκληματική πράξη: η περίπτωση των εγκλημάτων βίας | Ανίτση, Έλλη Ι. | |
2011 | Η σχέση θεραπευτικών παρεμβάσεων και σημαντικών ενδοσυνεδριακών φαινομένων στη συστημική οικογενειακή ψυχοθεραπεία | Μπούσουλας, Κωνσταντίνος Δ. | |
2023 | Η σχέση μεταξύ της οικονομικής ένδειας και των προσωπικών στόχων για το μέλλον με την ψυχική υγεία και την προσαρμογή των εφήβων: μια διαχρονική μελέτη | Νταλαχάνης, Αναστάσιος Δ. | |
2020 | Η σχέση μεταξύ των μηχανισμών άμυνας και των προσεγγίσεων μάθησης: ο διαμεσολαβητικός ρόλος της ακαδημαϊκής αναβλητικότητας και της ψυχολογικής ευημερίας | Βλαχοπάνου, Πάτρα Ι. | |
2023 | Η σχέση της γλωσσικής ανάπτυξης με την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών προσχολικής ηλικίας: μία διαχρονική μελέτη | Μοκαΐτη, Φανή Ι. | |
2018 | Η σχέση της θυματοποίησης, ως προϊόν ενδοσχολικής βίας, με την κατάθλιψη, το άγχος και την αυτοεκτίμηση μαθητών Γ΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου στο Ν. Ιωαννίνων | Ιωαννίδης, Χαρίλαος Ν. | |
2023 | Η σχέση της ικανότητας παραγωγής αποτελεσματικών γραπτών κειμένων με τις επιτελικές λειτουργίες και τη διδασκαλία για την ενίσχυση της φάσης του σχεδιασμού σε παιδιά Ε' και Στ' Δημοτικού | Κρετσόβαλη, Άννα Ι. | |
2016 | Η σχέση της κατάθλιψης με παράγοντες ευαλωτότητας και ψυχοπιεστικά γεγονότα και ο διαμεσολαβητικός ρόλος των διαστάσεων προσωπικότητας | Καλαματιανός, Αντώνιος Ν. | |
2011 | Η σχέση της κατασκευής του εαυτού με τον επιπολιτισμό και με την υγεία: ψυχολογική προσαρμογή Αλβανών και Ινδών μεταναστών | Κατέρη, Ευαγγελία Β. | |
2021 | Η σχέση των διασχιστικών συμπτωμάτων με τον οξύ και χρόνιο πόνο και την αυτορρύθμιση του συναισθήματος | Φλουρή, Μαγδαληνή Γ. | |
2013 | Η σχολική αυλή ως χώρος μάθησης: οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Ρόδου | Τσακίρης, Ιωάννης Ε. | |
2020 | Η τιμωρία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: αναπαραστάσεις, πρακτικές και κοινωνιογνωστικές συνέπειες | Σαφελά, Αγγελική-Βαρβάρα Γ. | |
2020 | Η χρήση ουσιών από εφήβους στο περιβάλλον του σχολείου και η συσχέτισή της με τις κοινές ψυχικές διαταραχές | Μιχάλης, Γρηγόριος Ι. | |
2020 | Η χρήση της ανάλυσης λόγου στη μελέτη της μη-παρεμβατικής θεραπευτικής στάσης κατά τη μεταμοντέρνα θεραπευτική διεργασία | Μωραΐτου, Ιωάννα Α. | |