Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2006 | Ο ρόλος της μουσικής στην παιδεία από την αρχαιότητα ως σήμερα και η συμβολή της στην κοινωνικοποίηση των παιδιών με ειδικές κοινωνικές ανάγκες: το παράδειγμα των αλλοδαπών μαθητών | Λεοντάρη, Βασιλική Α. | |
2015 | Ο ρόλος της οργάνωσης και διοίκησης για ένα αποτελεσματικό σχολείο: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο | Παντελή, Παντελής Π. | |
2009 | Ο ρόλος της προϋπάρχουσας ειδίκευσης και γνώσης στην εκμάθηση αθλητικών κινήσεων | Κουλιανού, Μαρία Α. | |
2017 | Ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας στην ανάπτυξη και διαχείριση της συναισθηματικής νοημοσύνης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | Ποτηράκη, Αργυρώ Γ. | |
2021 | Ο ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας και της εργαζόμενης μνήμης στην εκμάθηση της ανάγνωσης μαθητών πρώτης σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες, σε δίγλωσσο περιβάλλον | Τσαμπαλάς, Ευάγγελος Α. | |
2018 | Ο ρόλος του διαδικτύου ως μέσου άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού σε παιδιά με αναπηρία ηλικίας 13-18 ετών: μια μεθοδολογική εμπειρική διαδικτυακή έρευνα, προοπτικές και περιορισμοί | Νεοκοσμίδου, Παναγιώτα Τ. | |
2019 | Ο ρόλος του διευθυντή-ηγέτη στο "Νέο Σχολείο" και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών φυσικής αγωγής για ένα αποτελεσματικό σχολειό | Δεληγιαννίδου, Τζένη Σ. | |
2005 | Ο ρόλος του διευθυντή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Κύπρου από τη σκοπιά της αυτοαντίληψης και της ετεροαντίληψης | Ευθυμίου, Γεώργιος | |
2019 | Ο ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας στη διαχείριση της σχολικής αυτονομίας, ως προϋπόθεση για την ανάπτυξη ενός δημιουργικού και καινοτόμου σχολικού κλίματος - περιβάλλοντος | Βρόντου, Αθηνά Α. | |
2022 | Ο ρόλος του εικονογραφημένου βιβλίου χωρίς λέξεις στη διερεύνηση και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των παιδιών | Μηκέ, Παναγιώτα Ι. | |
2016 | Ο ρόλος του εκπαιδευτή ενηλίκων και η σχέση του με τους εκπαιδευόμενους: η περίπτωση του εναλλακτικού σχολείου ενηλίκων του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ | Δεληγιάννης, Δημήτριος Ι. | |
2022 | Ο ρόλος του θεατρικού παιχνιδιού στον αυτοπροσδιορισμό των ατόμων με αναπηρία όρασης | Θυμάκης, Παρασκευάς Ι. | |
2014 | Ο ρόλος του καθηγητή - συμβούλου και η ανάπτυξη μηχανισμού υποστήριξής του σε περιβάλλον συνεργατικής μάθησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση | Παπαδημητρίου, Σοφία Θ. | |
2021 | Ο ρόλος του πλαισίου της οικογένειας και των γονιών στη μάθηση των μαθηματικών: μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ενασχόληση των γονέων και οι επιπτώσεις αυτής | Τσουρέλη, Δήμητρα Ε. | |
2005 | Ο ρόλος του συνδικαλισμού των δασκάλων στις εκπαιδευτικές μεταρυθμίσεις και στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών τους θεμάτων (1922-1967) | Δήμου, Αγγελική Ι. | |
2014 | Ο ρόλος του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού στις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές επιλογές των μαθητών: από το θεσμικό λόγο στην εκπαιδευτική πρακτική | Λογιώτης, Γεώργιος Ν. | |
2011 | Ο ρόλος του φύλου (εκπαιδευτικού και μαθητή) στην εκπαιδευτική διαδικασία: η οπτική των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης | Χαμπίδης, Θεόδωρος Ι. | |
2013 | Ο ρόλος του χώρου στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση και η συμβολή του στη διαμόρφωση της ταυτότητας τόπου του παιδιού | Αποστόλου, Σεβαστή Α. | |
2010 | Ο ρόλος των αναπαραστάσεων στην κατανόηση των μαθηματικών εννοιών που εμφανίζονται σε φαινόμενα του φυσικού κόσμου μέσα από περιβάλλοντα ΤΠΕ | Γεωργόπουλος, Κωνσταντίνος Χ. | |
2004 | Ο ρόλος των απτικών και οπτικών εμπειριών και η συμβολή των εποπτικών μέσων διδασκαλίας στη συγκρότηση της μαθηματικής έννοιας της γραμμικής συνάρτησης | Κουσίδης, Δημήτριος Γ. | |