Ο ρόλος του χώρου στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση και η συμβολή του στη διαμόρφωση της ταυτότητας τόπου του παιδιού
Περίληψη
Η παρούσα μελέτη επιδιώκει να σκιαγραφήσει το παιδαγωγικό επικοινωνιακό ύφος των σχολικών κτιρίων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων και δημοτικών) της νήσου Ρόδου (πόλης και χωριών) σε επίπεδο χώρου εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Στην έρευνα έλαβαν μέρος όλα τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία του νησιού σε πόλη και χωριά και μελετήθηκε ο χώρος της αίθουσας δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου και της κλασικής αίθουσας του δημοτικού. Σκοπός της έρευνας ήταν η σύγκριση της σχολικής αίθουσας του νηπιαγωγείου και του δημοτικού μέσω της ανίχνευσης επικοινωνιακών περιβαλλοντικών διαφορών και συγκεκριμένα σε επίπεδο διαρρύθμισης του εσωτερικού χώρου και σε επίπεδο ποιοτικών χαρακτηριστικών ως προς τη σχετική με το χώρο μη λεκτική συμπεριφορά (την ιδιωτικότητα, τον προσωπικό χώρο και την εδαφικότητα). Για την επικοινωνιακή αξιολόγηση του χώρου διαμορφώθηκε ένα ερευνητικό εργαλείο περιβαλλοντικής εκτίμησης μορφής paper and pencil (διαφορετικό για το νηπιαγωγείο και το δημοτικό), το οποίο ου ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.66 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.