H διδακτική καθοδήγηση/mentoring των εκπαιδευτών ενηλίκων στην εφαρμογή συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών

Περίληψη

Αντικείμενο μελέτης της παρούσας διατριβής είναι η αξιοποίηση του mentoring στη διδακτική καθοδήγηση εκπαιδευτών ενηλίκων στην εφαρμογή συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με το mentoring ως εργαλείο υποστήριξης του διδακτικού τους έργου. Επιμέρους στόχοι είναι η διερεύνηση των απόψεών τους ως προς την επιθυμία υποστήριξης στη χρήση συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών, και η καταγραφή των αντιλήψεών τους για την έννοια και το περιεχόμενο του mentoring, τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού μέντορα, τα οφέλη από την αξιοποίηση του mentoring, το πλαίσιο εφαρμογής του.Στο πλαίσιο της διατριβής, αρχικά, πραγματοποιήθηκε διεξοδική δευτερογενής έρευνα σχετικά με την έννοια, τις μορφές και τα μοντέλα mentoring, το προφίλ τουαποτελεσματικού μέντορα, τα οφέλη από την αξιοποίηση του mentoring καθώς και το επιθυμητό πλαίσιο εφαρμογής του. Επίσης, εξετάζεται η σύνδεση εκπαίδευσης ενηλίκων και mentoring τόσο σε θεωρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The object of study of this dissertation is the utilization of mentoring in the teaching guidance of adult educators regarding the use of participatory teaching techniques. The purpose of the research is to explore the views of adult educators about mentoring as a tool to support their teaching work. Sub-objectives are to explore their views on the desire to support the use of participatory teaching techniques, and to record their perceptions of the meaning and content of mentoring, the characteristics of an effective mentor, the benefits of mentoring, the context of its implementation.In the context of the dissertation, initially, a thorough secondary research was conducted on the concept, forms and models of mentoring, the profile of the effective mentor, the benefits of utilizing mentoring and the desired framework for its implementation. Also,the connection between adult education and mentoring is examined both at a theoretical level, through basic theoretical approaches in the fie ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 5/2023)
DOI
10.12681/eadd/50043
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/50043
ND
50043
Εναλλακτικός τίτλος
The mentoring of adult educators in the application of participatory teaching techniques
Συγγραφέας
Κουτσούκος, Μάριος του Ηλίας
Ημερομηνία
2021
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας . Σχολή Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Σιπητάνου Αθηνά
Βαλκάνος Ευθύμιος
Φραγκούλης Ιωσήφ
Καραλής Αθανάσιος
Κουνενού Καλλιόπη
Παναγιωτόπουλος Γεώργιος
Ζμας Αριστοτέλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση ενηλίκων; Μέντορινγκ; Εκπαιδευτικές τεχνικές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.