Αλφαβητισμός παιδιών Ρομά μέσα από τη διδασκαλία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δυνατότητες και περιορισμοί

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18994
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18994
ND
18994
Συγγραφέας
Χατζηνικολάου, Άγγελος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Τσιάκαλος Γεώργιος
Κογκίδου Δήμητρα
Τρέσσου Ευαγγελία
Ράσης Σπύρος
Κουμαρας Παναγιώτης
Μυτακίδου Χριστοδούλα
Αηδίνης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ρομά; Τσιγγάνοι; Εκπαίδευση; Κοινωνικός αποκλεισμός; Ρατσισμός; Αλφαβητισμός; Γραμματισμός; Αντιρατσιστική εκπαίδευση; Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Απελευθερωτική εκπαίδευση; Οργάνωση; Διδασκαλία γλώσσας; Ανθρώπινα δικαιώματα; Έρευνα; Δράση; Συμμετοχική παρατήρηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
612 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)