Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον)
Περίληψη
Στη διδακτορική διατριβή με θέμα «Συγγραφή και σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα το χρόνο - Παρελθόν , Παρόν και Μέλλον», η Αλεξάνδρα Μέριανου παρουσιάζει τρία (3) μουσικοθεατρικά έργα. Τρία έργα που αποδίδονται από παιδιά και απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Η πρόθεση της δημιουργού αποτελείται από δύο συνιστώσες. Την καλλιτεχνική και την επιστημονική. Η καλλιτεχνική αφορά στην προσπάθεια της δημιουργού να φέρει τα παιδιά σε επαφή με δύο τέχνες ταυτόχρονα. Τόσο με την δισυπόστατη μουσική ως επιστήμη και ως τέχνη όσο και με το θέατρο. Επιλέγει το παιδικό θέατρο ή αλλιώς θέατρο για παιδιά , για να τονίσει την καλλιτεχνική του αξία με τρόπο που να απορρίψει θεωρίες που το καθιστούν ένα κατώτερο ποιοτικά παράγωγο του θεάτρου. Την καλλιτεχνική αυτή πρόθεση έρχεται να στηρίξει σθεναρά η επιστημονική, παρουσιάζοντας ένα δομημένο μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα
Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον)
Περίληψη
Στη διδακτορική διατριβή με θέμα «Συγγραφή και σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα το χρόνο - Παρελθόν , Παρόν και Μέλλον», η Αλεξάνδρα Μέριανου παρουσιάζει τρία (3) μουσικοθεατρικά έργα. Τρία έργα που αποδίδονται από παιδιά και απευθύνονται τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες. Η πρόθεση της δημιουργού αποτελείται από δύο συνιστώσες. Την καλλιτεχνική και την επιστημονική. Η καλλιτεχνική αφορά στην προσπάθεια της δημιουργού να φέρει τα παιδιά σε επαφή με δύο τέχνες ταυτόχρονα. Τόσο με την δισυπόστατη μουσική ως επιστήμη και ως τέχνη όσο και με το θέατρο. Επιλέγει το παιδικό θέατρο ή αλλιώς θέατρο για παιδιά , για να τονίσει την καλλιτεχνική του αξία με τρόπο που να απορρίψει θεωρίες που το καθιστούν ένα κατώτερο ποιοτικά παράγωγο του θεάτρου. Την καλλιτεχνική αυτή πρόθεση έρχεται να στηρίξει σθεναρά η επιστημονική, παρουσιάζοντας ένα δομημένο μουσικοπαιδαγωγικό πρόγραμμα. Το πρόγραμμα αυτό αφορά παιδιά ηλικίας από 6 μηνών έως 6 ετών και μετεξελίσσεται σε ένα δομημένο π ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
In this doctoral thesis , regarding the " Writing and Composition of children musical trilogy in relevance to time(past- present- future) the author presents 3 musical theatrical plays performed by children for both children and adults. The intention of the author is both scientific as well as artistic in terms of acquainting children with two arts simultaneously. Theatre and music. In this process the author presents us with a new pedagogical system named "Agapi" that allow children to love arts in an unbiased and natural way. For an education both for the theatre as well aw with the theatre.
![]() |
Περίληψη σε άλλη γλώσσαIn this doctoral thesis , regarding the " Writing and Composition of children musical trilogy in relevance to time(past- present- future) the author presents 3 musical theatrical plays performed by children for both children and adults. The intention of the author is both scientific as well as artistic in terms of acquainting children with two arts simultaneously. Theatre and music. In this process the author presents us with a new pedagogical system named "Agapi" that allow children to love arts in an unbiased and natural way. For an education both for the theatre as well aw with the theatre.
|