Νέες τεχνολογίες στη διαπολιτισμική εκπαίδευση

Περίληψη

Οι νέες τεχνολογίες και ειδικότερα οι νέες τεχνολογίες των φορητών συσκευών προσελκύουν ολοένα και περισσότερους χρήστες ειδικά από το 2012 και μετέπειτα. Παιδιά και έφηβοι χρησιμοποιούν τις φορητές συσκευές τους σε καθημερινή βάση για πολυποίκιλες ανάγκες όπως δικτύωση, διασκέδαση και μάθηση. Η ταχεία διείσδυση των φορητών συσκευών (κινητά τηλέφωνα, tablets, PDAs, ebook readers, smartwatches κ.α.), σε όλο το φάσμα της κοινωνίας, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός καινούργιου ερευνητικού πεδίου σχετικού με τις μεγάλες δυνατότητες αξιοποίησής τους στην εκπαίδευση. Επιπλέον, το πολυπολιτισμικό περιβάλλον της περιοχής της Θράκης καθορίζει το ιδεολογικό πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνουν όλες οι κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Αν η σύγχρονη ελληνική εκπαίδευση θέλει να δημιουργήσει πολίτες έτοιμους για τις προκλήσεις του μέλλοντος, τότε δεν θα πρέπει να μένει αποκομμένη από τις κοινωνικο-πολιτισμικές εξελίξεις της κοινωνίας, αλλά οφείλει να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητες για τη βελτίωση το ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

New technologies and mainly those technologies which can be related to mobile devices are gaining ground in an increasing number of users worldwide. Young people seem to have a great interest in these technologies since 2012. Both children and adolescents tend to use their mobile devices daily for numerous needs, such as networking, entertainment, and learning. The mobile devices (mobile phones, tablets, PDAs, e-book readers, smartwatches, etc.) have become a part of our society, which opens up a new research field for their use in education. Also, the Thracian multicultural environment determines the ideological framework, in which all social interactions take place. If policymakers want to shape citizens to meet future challenges, then education should not be cut off from the sociocultural developments of society, but instead exploit all possible capabilities to improve current status. This dissertation is an empirical study of the school community’s lifeworld in an intercultural sch ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 10/2021)
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/48287
ND
48287
Εναλλακτικός τίτλος
New technologies in intercultural education
Συγγραφέας
Χατζηαγαπίου, Ανδρέας του Νικόλαος
Ημερομηνία
2020
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων Χωρών
Εξεταστική επιτροπή
Μπάρος Βασίλειος
Κέκκερης Γεράσιμος
Στεργίου Αμαρυλλίδα
Αντωνίου Παναγιώτης
Παγγέ Πολυξένη
Λιοναράκης Αντώνιος
Μουρατίδου Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Νέες τεχνολογίες; Βιόκοσμος; Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Ανάλυση λανθανουσών κλάσεων; Λογιστική παλινδρόμηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 232 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.