Η διαπολιτισμική παιδαγωγική θεωρία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στο γλωσσικό μάθημα και τη χρήση των νέων τεχνολογιών

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αποτυπώνει την Διαπολιτισμική Παιδαγωγική θεωρία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ερευνώντας το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών και τα σχολικά εγχειρίδια του Γλωσσικού μαθήματος, που συγγράφηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του Π.Ι. και του ΥΠΕΠΘ -ΦΕΚ 2003/13-3-2003, τ. Β’ ,σε σχέση με την εκπαιδευτική αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών (Τ.Π.Ε.) στο δημοτικό σχολείο. Τα μεθοδολογικά εργαλεία της διατριβής μας είναι: Α) Η Ανάλυση Περιεχομένου Λόγου σχολικών βιβλίων με ποιοτικά στοιχεία, Β) Η Συνέντευξη ομάδας εστίασης βάθους (focus group).Ερευνήσαμε 17 σχολικά εγχειρίδια (τεύχη) του Γλωσσικού μαθήματος: Α΄ - Στ΄ δημοτικού βάσει του θεωρητικού μέρους. Οι ακολουθούμενη ερευνητική κατηγοριοποίηση είναι:1. Κείμενα/εικόνες υψηλής διαπολιτισμικότητας, τα οποία περιέχουν αναφορές σε πανανθρώπινα οικουμενικά στοιχεία και αξίες, των ανθρώπων ανεξαρτήτως: χρώματος, φυλής, θρησκείας, γλώσσας ή όποιας άλλης ετερογένειας. Σε αυτό το είδος επισημάναμε και εντοπίσουμε κείμενα, ποιήματ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD dissertation reflects the Intercultural Pedagogical Theory in Primary Education by investigating the Curriculum and the textbooks of the Language Course, written according to the instructions of the PI. and the Ministry of Education, Public Works and Public Works 2003 / 13-3-2003, vol. B, regarding the educational use of New Technologies (TEI) in elementary school.   The methodological tools of our dissertation are: A) Content Analysis of Schoolbooks with quality elements, B) Focus group interview.We researched 17 school textbooks (issues) of the Language Course: A - F under the theoretical part. The following research categorization is:1. Texts / images of high interculturalism, which contain references to universal universal values ​​and values, of people irrespective of: color, race, religion, language or any other heterogeneity. In this genre, we have identified and traced texts, poems, and every kind of speech, which mentions universal human values ​​and elements such as: ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44557
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44557
ND
44557
Εναλλακτικός τίτλος
The intercultural pedagogical theory in primary education in relation to the curriculum in the language course and the use of new technologies
Συγγραφέας
Καράμπελα, Μαρία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κήπας Μιλτιάδης
Κωνσταντοπούλου Χριστίνα
Καντζάρα Βασιλική
Παπαρίζος Αντώνης
Δασκαλάκης Δημήτρης
Γεωργοπούλου Παναγιώτα
Λαμπρέλλης Δημήτρης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική αγωγή; Διαπολιτισμική αγωγή και αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών γλωσσικού μαθήματος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Διαπολιτισμική αγωγή και νέες τεχνολογίες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
428 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)