Νέες τεχνολογίες και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Περίληψη
Στην παρούσα διατριβή εξετάζεται η λειτουργία ενός ηλεκτρονικούεκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείου μάθησης. Συγκεκριμένα διερευνώνται οιδυνατότητες της αξιοποίησής του στο μάθημα της ιστορίας, με σκοπό τη διαμόρφωσηδιαπολιτισμικής συνείδησης. Τα δεδομένα συλλέγονται με ποιοτικές μεθόδουςέρευνας (έρευνα βασισμένη σε σχεδιασμό), και αναλύονται υπό το πρίσμα τηςθεωρίας δραστηριοτήτων. Τα αποτελέσματα του πειράματος, που διενεργήθηκε σεδύο κύκλους, για 6 εβδομάδες στην Στ’ τάξη δημοτικού με 18 συνολικά μαθητές,συμφωνούν με τη σχετική βιβλιογραφία ως προς τη δυνατότητα του ηλεκτρονικούπαιχνιδιού να λειτουργήσει ως εργαλείο μάθησης δημιουργώντας κοινότητεςπρακτικής, με συγκεκριμένες όμως προϋποθέσεις. Αναφορικά με την εξοικείωση τωνμαθητών με μεθόδους ιστορικής έρευνας και εργασίας με πηγές, τα αποτελέσματαήταν επίσης σε μεγάλο βαθμό θετικά. Τέλος, σε σχέση με την ανάπτυξηδιαπολιτισμικής κατανόησης μέσα από το μάθημα της ιστορίας, τα αποτελέσματα τηςέρευνας ήταν κυρίως αρνητικά.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (17.97 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.