Ο ψηφιακός γραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: μελέτη των απόψεων μαθητών γυμνασίου για τις ψηφιακές ικανότητες που έχουν αναπτύξει

Περίληψη

g src="https://freader.ekt.gr/eadd/fpi.php?doc=34948" style=" width: 100%; border: 1px solid #adadad; -webkit-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); -moz-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); ">
Η ανάπτυξη του Ψηφιακού Γραμματισμού από τους μαθητές αποτελεί, σε διεθνές επίπεδο
Ο ψηφιακός γραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: μελέτη των απόψεων μαθητών γυμνασίου για τις ψηφιακές ικανότητες που έχουν αναπτύξει

Περίληψη

g src="https://freader.ekt.gr/eadd/fpi.php?doc=34948" style=" width: 100%; border: 1px solid #adadad; -webkit-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); -moz-box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); box-shadow: 5px 4px 9px -6px rgba(0,0,0,0.75); ">
Η ανάπτυξη του Ψηφιακού Γραμματισμού από τους μαθητές αποτελεί, σε διεθνές επίπεδο
"Ο ψηφιακός γραμματισμός στην υποχρεωτική εκπαίδευση: μελέτη των απόψεων μαθητών γυμνασίου για τις ψηφιακές ικανότητες που έχουν αναπτύξει"
Πληκτρολογήστε το κείμενο της εικόνας!