Ανάλυση εκπαιδευτικών βίντεο διαλέξεων βασισμένη σε κοινωνικά και γλωσσολογικά μεταδεδομένα

Περίληψη

Οι εκπαιδευτικές βίντεο διαλέξεις αποτελούν σήμερα έναν από τους κύριους τύπους εκπαιδευτικού υλικού των ηλεκτρονικών μαθημάτων και παρέχονται πλέον σε όλα τα συστήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η σημαντική αύξηση των εκπαιδευτικών βίντεο διαλέξεων στο διαδίκτυο προκλήθηκε με την εμφάνιση των Μαζικών Ανοιχτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (Massive Open Online Courses), τα οποία διατίθενται με ελεύθερη πρόσβαση μέσω διαδικτύου και χωρίς περιορισμό στον αριθμό των συμμετεχόντων που θέλουν να τα παρακολουθήσουν. Πέρα από την μεγάλη αύξηση του πλήθους των εκπαιδευτικών βίντεο διαλέξεων διαπιστώνεται αυξημένο ενδιαφέρον από την επιστημονική κοινότητα, γεγονός που ενεργοποιεί νέες μελέτες στο πεδίο. Έτσι, η ενδελεχής ανάλυση των εκπαιδευτικών βίντεο διαλέξεων κρίνεται αναγκαία. Η πρόσβαση στις εκπαιδευτικές βίντεο διαλέξεις είναι δυνατή μέσω ιστοσελίδων διαδικτυακών αποθετηρίων με μορφή κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, οι εκπαιδευόμενοι πέρα από το βίντεο έχουν στην διάθεση τους μια πλατφόρμα αλληλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Educational video lectures are nowadays one of the main types of e-learning course material, and are provided in almost all distance educational systems. The significant increase in educational videos on-line was caused by the rise of Massive Open Online Courses that are available through open internet access, and without limitation to the number of participants who wish to attend them. In addition to the large increase in the number of educational video lectures, there is a growing interest on the part of the scientific community, which is triggering new studies in the field. Therefore, in-depth analysis of educational video lectures is necessary. Access to educational video lectures is possible through content based social online networks. Thus, beyond the videos, the learners have at their disposal a platform to interact both with the content and with other learners. Media metadata can be gathered through educational video websites, which in turn can provide important information ab ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44572
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44572
ND
44572
Εναλλακτικός τίτλος
Analysis of educational video lectures based on social and linguistic metadata
Συγγραφέας
Κράββαρης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Σχολή Επιστήμης της Πληροφορίας και Πληροφορικής. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Κερμανίδου Κάτια
Μυλωνάς Απόστολος
Σιούτας Σπυρίδων
Χωριανόπουλος Κωνσταντίνος
Πούλος Μάριος
Αναγνωστόπουλος Ιωάννης
Διαμαντάρας Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Μηχανική μάθηση; Εκπαιδευτικές βίντεο διαλέξεις; Γλωσσολογικά μεταδεδομένα; Κοινωνικά μεταδεδομένα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
161 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)