Εκπαιδευτικές πολιτικές και θεσμικές προβλέψεις για την ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σε χώρες μέλη της Ε.Ε.: η ελληνική περίπτωση

Περίληψη

Αρκετές δεκαετίες πριν, μέχρι και σήμερα η μετανάστευση αποτέλεσε και αποτελεί ένα σημαντικό κοινωνικό φαινόμενο με πολλές επιπτώσεις και αλλαγές τόσο στη χώρα υποδοχής όσο και στη χώρα αποστολής. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα αποτελεί γενικά η ένταξη των μεταναστών στη χώρα υποδοχής και η ομαλή προσαρμογή τους στα νέα κοινωνικοοικονομικοπολιτιστικά δεδομένα της νέας χώρας και η οποία διευκολύνει την αρμονική συμβίωση γηγενών και αλλοδαπών. Ένα πιο ειδικό πρόβλημα αποτελεί η ένταξη των αλλοδαπών μαθητών στην Α/θμια εκπαίδευση, εξίσου όμως σημαντικό, αφού η αποτελεσματικότητά του επηρεάζει και τη γενικότερη ένταξη.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Several decades ago, to date, migration has been and is an important social phenomenon with many repercussions and changes both in the host country and in the sending country. One of the most important problems is generally the integration of migrants in the host country and their smooth adaptation to the new socio-economic and cultural circumstances of the new country, which facilitates the harmonious cohabitation of natives and foreigners. A more specific problem is the integration of foreign pupils in education, but equally important, since its effectiveness also affects general integration.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Vor einigen Jahrzehnten bis heute Einwanderung war und ist ein wichtiges gesellschaftliches Phänomen mit vielen Effekten und Änderungen sowohl im Gastland und das Herkunftsland. Eines der Hauptprobleme ist in der Regel die Integration von Migrant im Gastland und ihre reibungslose Anpassung an die neuen koinonikooikonomikopolitistika Daten des neuen Landes und die das harmonische Zusammenleben der einheimischen und ausländischen erleichtern. Ein spezifischeres Problem ist die Integration ausländischer Schüler in die Bildung, aber ebenso wichtig, da ihre Wirksamkeit auch die allgemeine Integration betrifft.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42682
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42682
ND
42682
Εναλλακτικός τίτλος
Educational policies and institutional forecasts for the integration of foreign students in Primary Education in EU member states: the greek case
Συγγραφέας
Κορδολαίμης, Ευάγγελος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Επιστημών της Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Φασούλης Κωνσταντίνος
Λύτρας Ανδρέας
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Τριλιανός Αθανάσιος
Αντωνίου Σταμάτιος
Μπαμπάλης Θωμάς
Βρεττός Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πολυπολιτισμικότητα; Κοινωνικός αποκλεισμός; Ισότητα ευκαιριών; Ένταξη μαθητών; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Εκπαιδευτική πολιτική; Ευρωπαϊκή - Εθνοκεντρική διάσταση - επικουρικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
420 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)