Το θεσμικό πλαίσιο της επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην ελληνική δημόσια διοίκηση για τις ξένες γλώσσες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Περίληψη
Η παρούσα διδακτορική μελέτη εξετάζει την εξέλιξη του θεωρητικού και θεσμικού πλαισίου της εκμάθησης και συνεχούς επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης στις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο αντικειμενικός στόχος της μελέτης είναι να αναλύσει τις τάσεις της ελληνικής δημόσιας διοίκησης απέναντι στις ευρωπαϊκές ξένες γλώσσες από τη δεκαετία του 1990 η οποία χαρακτηρίστηκε από μια έντονη κινητικότητα σε σχέση με τη Διοικητική Μεταρρύθμιση του κράτους σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες μέχρι σήμερα. Η συνεχής και ουσιαστική επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού για την δημόσια διοίκηση προβάλλει ως πρώτη προτεραιότητα για τις χώρες εκείνες, που ενδιαφέρονται να ανανεώσουν και να αναπτύξουν το εσωτερικό τους σύστημα και γίνεται κινητήρια δύναμη και μοχλός ανάπτυξης και βελτίωσης της δημόσιας διοίκησης.Η επιμόρφωση των δημοσίων λειτουργών στην Ελλάδα δεν έχει μπορέσει μέχρι στιγμής να αποκτήσει βαθιές ρίζες, ίσως γιατί δεν αναπτύχθηκε ενδογενώς, αλλά ως εφαρμογή μοντέλων εισηγμ ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This doctorate thesis examines the evolution of the theoretical and institutional framework of lifelong learning and continuous training of the human resources of Public Administration in the framework of foreign languages learning. The main objective of the study is to analyze the tendencies of the Greek public administration towards European foreign languages from the 1990s onwards, a period which has been characterized by intense mobility of civil servants due to the Administrative Reform. Continuous and substantial training of human resources for public administration is a top priority for those countries that are interested in renewing and developing their internal system and become a driving force for the development and improvement of public administration.The training of civil servants in Greece has not yet been able to obtain deep roots, due to the fact that it was seen more like as an implementation of already existing models of training rather than a consistent training poli ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.69 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.