Το θεσμικό πλαίσιο της επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού στην ελληνική δημόσια διοίκηση για τις ξένες γλώσσες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική μελέτη εξετάζει την εξέλιξη του θεωρητικού και θεσμικού πλαισίου της εκμάθησης και συνεχούς επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης στις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο αντικειμενικός στόχος της μελέτης είναι να αναλύσει τις τάσεις της ελληνικής δημόσιας διοίκησης απέναντι στις ευρωπαϊκές ξένες γλώσσες από τη δεκαετία του 1990 η οποία χαρακτηρίστηκε από μια έντονη κινητικότητα σε σχέση με τη Διοικητική Μεταρρύθμιση του κράτους σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες μέχρι σήμερα. Η συνεχής και ουσιαστική επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού για την δημόσια διοίκηση προβάλλει ως πρώτη προτεραιότητα για τις χώρες εκείνες, που ενδιαφέρονται να ανανεώσουν και να αναπτύξουν το εσωτερικό τους σύστημα και γίνεται κινητήρια δύναμη και μοχλός ανάπτυξης και βελτίωσης της δημόσιας διοίκησης.Η επιμόρφωση των δημοσίων λειτουργών στην Ελλάδα δεν έχει μπορέσει μέχρι στιγμής να αποκτήσει βαθιές ρίζες, ίσως γιατί δεν αναπτύχθηκε ενδογενώς, αλλά ως εφαρμογή μοντέλων εισηγμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctorate thesis examines the evolution of the theoretical and institutional framework of lifelong learning and continuous training of the human resources of Public Administration in the framework of foreign languages learning. The main objective of the study is to analyze the tendencies of the Greek public administration towards European foreign languages from the 1990s onwards, a period which has been characterized by intense mobility of civil servants due to the Administrative Reform. Continuous and substantial training of human resources for public administration is a top priority for those countries that are interested in renewing and developing their internal system and become a driving force for the development and improvement of public administration.The training of civil servants in Greece has not yet been able to obtain deep roots, due to the fact that it was seen more like as an implementation of already existing models of training rather than a consistent training poli ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 11/2021)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44063
ND
44063
Εναλλακτικός τίτλος
The institutional framework of foreign languages lifelong training of human resources in the greek public administration within the European Union
Συγγραφέας
Μπουρμπούλη, Αγγελική Διονύσιος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Σχολή Επιστημών Οικονομίας και Δημόσιας Διοίκησης. Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης
Εξεταστική επιτροπή
Κέφης Βασίλειος
Κτιστάκη Σταυρούλα
Μπαμπαλιούτας Λάμπρος
Μπέσιλα - Βήκα Ευριδίκη
Σταυρουλάκης Δημήτριος
Καραγεώργου Βασίλειος
Ιορδάνογλου Δήμητρα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Ευρωπαϊκή πολιτική για τις Ξένες γλώσσες; Επιμόρφωση; Εκπαίδευση Ενηλίκων; Ελληνική δημόσια διοίκηση; Διοίκηση ολικής ποιότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
291 σ.