Διεύρυνση δεξιοτήτων για ακαδημαϊκούς σκοπούς στη δεύτερη/ξένη γλώσσα: σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγράμματος γλωσσικής κατάρτισης

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη πρόταση σχεδιασμού και υλοποίησης ενός Προγράμματος Γλωσσικής Κατάρτισης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, οι οποίες είναι απαραίτητες για τους αλλοδαπούς φοιτητές και φοιτήτριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο ελληνικό Πανεπιστήμιο. Η τεκμηρίωση της πρότασης στηρίζεται στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία, στα αποτελέσματα της Ανάλυσης Γλωσσικών Αναγκών αλλοδαπών φοιτητών/φοιτητριών, που βρίσκονται στο B΄ Εξάμηνο Σπουδών σε Σχολές και Τμήματα του Α.Π.Θ. και παράλληλα φοιτούν στο Σχολείο Νέας Ελληνικής Γλώσσας του ΑΠΘ. Για το Πρόγραμμα Γλωσσικής Κατάρτισης για ακαδημαϊκή χρήση της ελληνικής ως ξένης γλώσσας (63 ώρες) σχεδιάστηκε ad hoc syllabus και διδακτικό υλικό με βάση τα αποτελέσματα της Ανάλυσης Αναγκών. Το Πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε τρεις φάσεις και η αξιολόγησή του σε όλες τις φάσεις της εφαρμογής κατέδειξε την αποτελεσματικότητά του. Το Πρόγραμμα εκτιμάται ότι είναι μια αξιοποιήσιμη βάση, που μπορεί να ληφθεί υπόψη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

What is presented in this Ph.D. dissertation is a complete proposal of planning and implementing a Language Program for the development of skills necessary for foreign students during their studies at the Greek university. The substantiation of the proposal is based on the international and Greek bibliography and on the results of Language Needs Analysis of foreign students studying at the B’ Semester of Schools and Departments of the Aristotle University of Thessaloniki and at the School of Modern Greek Language. An ad hoc syllabus and teaching material based on the results of Needs Analysis was designed for the Language Program for the academic use of Greek as a foreign language (63 hours). The Program was implemented in three stages and its evaluation during all stages of the implementation established its effectiveness.The Program is regarded as a useful base which can be considered in planning courses for the expansion of skills necessary for the academic use of Greek as a foreign ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37922
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37922
ND
37922
Εναλλακτικός τίτλος
Developing skills for academic purposes in greek as second/foreign language: planning, implementation and exaluation of a language program
Συγγραφέας
Γαβριηλίδου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Θεολόγος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Κοιλιάρη Αγγελική
Αγαθοπούλου Ελένη
Αρχάκης Αργύρης
Ντίνας Κωνσταντίνος
Γρίβα Ελένη
Κιγιτσιόγλου - Βλάχου Αικατερίνη
Βεντούρης Αντώνιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Εφαρμοσμένη γλωσσολογία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vii, 443σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)