Στρατηγικές μάθησης της ελληνικής γλώσσας: ανάλυση λαθών και διδακτική παρέμβαση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17982
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17982
ND
17982
Εναλλακτικός τίτλος
Learning strategies: error analysis and teaching intervention
Συγγραφέας
Αμπάτη, Αναστασία (Πατρώνυμο: Π.)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ιορδανίδου Άννα
Κατσίμαλη Γεωργία
Διακογιώργη Κλεοπάτρα
Μοσχονάς Σπύρος
Λαμπροπούλου Βενέττα
Παπούλια Παναγιώτα
Χαραλαμπάκης Χριστόφορος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκμάθηση ξένης γλώσσας; Κατάκτηση ξένης γλώσσας; Εστίαση στη μορφή; Συμφωνία σε μορφολογικό επίπεδο; Γνωστικές / μεταγνωστικές στρατηγικές μάθησης; Ρητή / υπόρρητη γνώση; Δραστηριότητες για τη συνειδητοποίηση των γνώσεων; Γλωσσική επίγνωση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
537 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)