Η επίδραση των ανταμοιβών στην ψυχολογική ενδυνάμωση των εργαζομένων στον τομέα των υπηρεσιών: μια συγκριτική προσέγγιση στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα

Περίληψη

Το σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον περιγράφεται ως ιδιαίτερα ταραχώδες και έντονα ανταγωνιστικό. Για το λόγο αυτό οι οργανισμοί θα πρέπει να διέπονται από ευελιξία και αποκεντρωμένες ιεραρχικές δομές με σκοπό να παρέχουν ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η ενδυνάμωση θεωρείται ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο ιδίως στον τομέα των υπηρεσιών που χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από συνεχή αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ πελάτη και εργαζόμενου. Λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του εν λόγω τομέα, οι εργαζόμενοι παίζουν σημαντικό ρόλο στην εν γένει προσπάθεια του οργανισμού να «κερδίσει» και να διατηρήσει τους πελάτες της. Συνεπώς, οι εργαζόμενοι θα πρέπει να βιώνουν υψηλά συναισθήματα ελευθερίας, αυτονομίας και εξουσίας στο εργασιακό τους περιβάλλον. Εν συντομία, θα πρέπει να αισθάνονται ενδυναμωμένοι. Στην αρθρογραφία, η ενδυνάμωση διακρίνεται σε δύο κύριες προσεγγίσεις: α) στη δομική και στην β) ψυχολογική ενδυνάμωση. Η πρώτη προσέγγιση ορίζει την ενδυνάμωση ως τη διανομ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Modern business environment has been described as highly competitive and turbulent. As such, organizations should be flexible and decentralized in order to provide qualitative products and services. To this end, empowerment is considered as a considerably effective managerial tool especially in service sector which is characterized by the constant interaction between employees and customers. Within this context, employees may play a vital role in the organizational attempt to “win” customers’ loyalty. In this respect, employees must experience high feelings of freedom, autonomy and power. In short, to feel empowered. In the literature, empowerment has been divided into two main approaches, namely structural and psychological empowerment. The former defines empowerment as the transmission of power to all levels of employees within the organization. According to this approach, empowerment incorporates management practices that provide employees with power, control and authority (Conger a ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/32017
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32017
ND
32017
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of rewards on emlpoyees psychological empowerment in the service sector: a comparative approach between public and private sector
Συγγραφέας
Γκορέζης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Η.)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Πετρίδου Ευγενία
Παπαδόπουλος Χρυσολέων
Καρασαββίδου Ελεονώρα
Δημητριάδη Ζωή
Ξηροτύρη-Κουφίδου Στέλλα
Νικολαΐδης Χρήστος
Σαρρή Αικατερίνη
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Ψυχολογική ενδυνάμωση; Υπηρεσίες; Ανταμοιβές; Συγκριτική προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
ix, 243 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)