Η ανάπτυξη ενός μοντέλου QFD για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας στον τραπεζικό τομέα με τη χρήση πολυκριτηριακών μεθόδων

Περίληψη

Το προτεινόμενο μοντέλο QFD αποτελείται από τρεις οίκους ποιότητας. Ο πρώτος οίκος ποιότητας συσχετίζει την τμηματοποίηση της τραπεζικής αγοράς με τις ανάγκες των πελατών, ο δεύτερος οίκος συσχετίζει τις ανάγκες των πελατών με τα χαρακτηριστικά βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και τέλος ο τρίτος οίκος ποιότητας συσχετίζει τα χαρακτηριστικά με τις στρατηγικές βελτίωσης της αποτελεσματικότητας. Επιπρόσθετα συνδυάζεται με τις πολυκριτηριακές (multi-criteria) μεθόδους της Διαδικασίας Αναλυτικής Ιεράρχησης (Analytic Hierarchy Process) και της Διαδικασίας Αναλυτικής Δικτύωσης (Analytic Network Process). Με τη χρήση της ΑΗΡ εκτιμάται η συνέπεια που υπάρχει μεταξύ των διαφορετικών αποφάσεων και επιπρόσθετα εισάγεται μια πιο ποσοτική μέθοδος προσδιορισμού της σχέσης που υπάρχει μεταξύ των στοιχείων που τοποθετούνται σε σειρές και στήλες σε κάθε οίκο ποιότητας του μοντέλου. Παρόμοιος είναι και ο ρόλος της χρήσης της μεθόδου ΑΝΡ που είναι το εργαλείο με το οποίο προσδιορίζεται η σχέση μεταξύ των ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The proposed QFD model consists of three houses of quality. The first house of quality relates the market segment with customer wants, the second house of quality relates customer wants with attributes of improvement performance and finally the third house of quality relates attributes with strategies of improvement banking performance. The QFD model is integrated with the multi-criteria methods of the Analytic Hierarchy Process (AHP) and the Analytic Network Process (ANP). The AHP method asses the consistency between the different decision variables and introduces a quantitative approach in determining the relationship between variables in rows and columns for each house of quality. Similar is the role of the ANP which is used to define the interrelationships for the roof matrix. The proposed model is a decision support tool that can be used to support solutions regarding operations and performance. It applies a structured framework of transforming customer needs into characteristics ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/31807
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/31807
ND
31807
Εναλλακτικός τίτλος
A QFD model development for improving the performance in the banking sector, using multicriteria methods
Συγγραφέας
Παλταγιάν, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Νοράι)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Γεωργίου Ανδρέας
Γκοτζαμάνη Αικατερίνη
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Βασιλειάδης Χρήστος
Τσιότρας Γεώργιος
Σαμαράς Νικόλαος
Παπαδόπουλος Χρυσολέων
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Διοίκηση τραπεζικών υπηρεσιών; Βελτίωση αποτελεσματικότητας; Κριτήρια επιλογής τράπεζας; Πολυκριτηριακές μέθοδοι; Χαρακτηριστικά βελτίωσης αποτελεσματικότητας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
298 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)